زمان : 16 Aban 1386 - 16:26
شناسه : 8135
بازدید : 5037
جلسه ستاد هفته کتاب در یزد برگزار شد جلسه ستاد هفته کتاب در یزد برگزار شد

جلسه ستاد هفته کتاب در یزد برگزار شد

يزدفردا "با حضور دستگاههای فرهنگی استان یزد جلسه ستاد هفته کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، معاون فرهنگی و هنری این اداره کل در این جلسه از مراسم تجلیل از خادمان عرصه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت : در این مراسم از خادمان عرصه کتاب به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.
حسن مفیدی با اشاره به اینکه هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ 24 آبان ماه شروع می شود ، اظهار داشت : به مناسبت این هفته این اداره کل با همکاری شرکت تعاونی ناشران نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستانهای این استان برگزار
می نماید.
وی گفت : این نمایشگاها به مدت یک هفته دایر خواهد بود.
مفیدی همچنین از توزیع کتب اهدایی به بیمارستان ها ، انجمن ها ، موسسات فرهنگی ، آرایشگاها و کتابخانه ها خبر داد.
در این جلسه نماینده معاون پرورشی و فرهنگی سپاه منطقه ای یزد از برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح پایگاه های بسیج خبر داد.
نماینده سازمان کار و امور اجتماعی نیز گفت : به این مناسبت نمایشگاه کتاب در کارخانه یزد باف و فولاد آلیاژی برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد هم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان اظهار داشت : این نمایشگاه یک هفته زود تر در شهرستان یزد برپا شد.
سید خلف حوتی نژاد گفت : نمایشگاه کتاب شهرستان یزد تا 25 آبان ماه با 9000 عنوان کتاب با تخفیف 40 درصد دایر است.
گفتنی است دراین جلسه همچنین نمایندگان صداو سیما ، انجمن شعر و ادب ، جهاد دانشگاهی ، حوزه هنری و مدیریت امور کتابخانه ها گزارشی را از فعالیت های خود در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کردند