زمان : 17 Bahman 1392 - 16:52
شناسه : 82998
بازدید : 6078
سازمان نظام مهندسی از "اشرفیان" شهردار طبس تقدیر کرد. (4نظر) سازمان نظام مهندسی از "اشرفیان" شهردار طبس تقدیر کرد. (4نظر)

به گزارش یزدفردا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس؛ رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس، از شهردار این شهر تقدیر کرد.

رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس طی نامه ای که تصویر آن در ذیل قرار داده شده، به نمایندگی از هیئت رئیسه دفتر و مهندسین عضو نمایندگی طبس، مهندس علی اشرفیان را مورد تقدیر قرار داد.

جواد نوری زاده در نامه خود خطاب به شهردار طبس آورده است: از تلاش و اهتمام جنابعالی در ساماندهی معابر و فضای سبز و اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر طبس تقدیر و تشکر می نماییم.

وی همچنین ضمن حمایت از شهردار طبس در راستای ساختن شهری آباد، توسعه امور زیربنایی، فعالیت های عمرانی، فرهنگی و رفاهی افزوده است: بی شک اعتقاد حضرتعالی که سکاندار مدیریت شهری طبس می باشید به توسعه، گسترش و آموزش مردم به قوانین ساخت و ساز عالمانه به لحاظ حفظ و حراست از منابع انسانی و ملی و در نهایت پیشگیری از خطرات احتمالی، موجب دلگرمی مهندسین است.

گفتنی است، رونوشت این نامه به معاون استاندار و فرماندار و نیز رئیس شورای اسلامی شهر طبس و رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان