زمان : 19 Esfand 1392 - 21:05
شناسه : 84944
بازدید : 7025
مسابقه تاس اندازی در گردهمایی روابط عمومی های استان یزد! (13  نظر) تاس باز یا تاس انداز!؟ مسابقه تاس اندازی در گردهمایی روابط عمومی های استان یزد! (13 نظر) محمد رضا شوق الشعرا


روابط عمومی های حاضر در نشست استانداری،  هیچکدام شانس آوردن جفت شش را نداشتند!
در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان که امروز در استانداری یزد برگزار شد، یکی از سخنرانان در پایان سخنرانی خود، پانزده نفر از حاضران را به بالای صحنه فراخواند و دو عدد «تاس» از جیب درآورده و به سه نفر زن و دوازده مردی که بالای صحنه آمده بودند داد تا بیندازند و هر کدام جفت شیش آوردند، جایزه ای بگیرند که از بد حادثه، هیچکدام ازین مدیران و کارشناسان بخت برگشته روابط عمومی، شانس آوردن جفت شیش را نداشتند! گفت دوباره بیندازند هر کس هر جفتی آورد جایزه ای بگیرد، که فقط یک نفر جفت پنج آورد و عاقبت قرار شد دوباره بیندازند و هر کس جفت عددهایش به شش نزدیکتر بود جایزه بگیرد! بهرحال خوب است که روابط عمومی استانداری ، ازین جلسات مفید پرکاربرد را مرتب و مدام برگزار کرده و از دیگر مسابقات مشابه و بخصوص «قاپ بازی» و «گل» یا «پوچ» نیز استفاده نمایند!!!
تبصره اول: البته اگر جناب آقای پاک طینت ( مدیرکل روابط عمومی استانداری) و پایدار اردکانی (قائم مقام روابط عمومی استانداری) بالای صحنه رفته بودند و «تاس» انداخته بودند، به احتمال زیاد جفت شیش که هیچ! جفت هشت هم می آوردند!