زمان : 20 Farvardin 1393 - 22:46
شناسه : 85863
بازدید : 2404
اعتماد بي جا، حساب شهروند مشهدي را خالي کرد اعتماد بي جا، حساب شهروند مشهدي را خالي کرد

رييس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري عامل برداشت غير مجاز از حساب يكي از شهروندان مشهدي خبر داد.
،سرهنگ "سيد محسن عرفاني" صبح امروز در اين رابطه گفت: در پي مراجعه يكي از شهروندان مشهدي به پليس فتا استان و شکايت وي عليه فرد يا افرادي ناشناس که با دسترسي غير مجاز از حساب عابر بانکش مبلغ 6 ميليون ريال را برداشت غير مجاز کرده اند، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
وي افزود: کارشناسان در بررسي هاي اوليه و اقدامات فني صورت گرفته منشا برداشت هاي غير مجاز که طي چندين مرحله خريد شارژ بود را کشف و با شناسايي متهم و همچنين با هماهنگي قضايي درصدد دستگيري وي برآمدند.
رييس پليس فتا خراسان رضوي تصريح کرد: پس از دستگيري متهم و رويارويي وي با مستندات فني غير قابل انکار، متهم که مردي 28 ساله بود به جرم خود اعتراف و کسب منافع مالي را علت اصلي بزه خود دانست و در اعتراف به جرم خود گفت: همکارم به دليل مشغله کاري آخر سال کارت عابر و رمزش را براي دريافت وجهي در اختيارم گذاشت و من هم با ايجاد رمز دوم اقدام به خريد کارت شارژ و فروش آن به اشخاص مختلف کردم.
سرهنگ "سيد محسن عرفاني" بار ديگر ياد آور شد: ضمن اينکه شهروندان بايد سامانه پيامک برداشت از حساب خود را فعال كرده تا از گردش حساب خود مطلع باشند، در نگهداري کارت عابر و رمز هاي اول و دوم خود دقت كرده و از واگذاري آن به اشخاص ديگر خودداري كنند.