زمان : 24 Farvardin 1393 - 14:23
شناسه : 85988
بازدید : 2190
برگزاری 340 ساعت کارگاه آموزشی در شش ماه دوم سال ۹۲ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزاری 340 ساعت کارگاه آموزشی در شش ماه دوم سال ۹۲ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

 در شش ماه دوم سال گذشته 24 کارگاه و دوره های آموزشی کوتاه مدت بمدت 340 ساعت ویژه کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .

مجید انتظاری مسئول دفتر مطالعات وآموزش نیروی انسانی واحد یزد در این رابطه به خبر نگار آنا گفت : به همت دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در شش ماه دوم سال گذشته ، 24 کارگاه آموزشی بمدت 340 ساعت ویژه کارکنان ، مدیران و اعضای هیات علمی بمنظور بهبود مهارت‌های شغلی و حرفه‌ای و متناسب ساختن توانایی و دانش کارکنان با وظایف و مأموریت‌های جدید و همچنین ارتقاء سطح دانش و بهبود بینش و افزایش انگیزه کارکنان و اساتید برگزار شده است . وی افزود : بر اساس تقویم آموزش های کوتاه مدت سال 1392 و نیازسنجی انجام شده نزدیک به 600 نفر از کارکنان و اساتید با شرکت در24 کارگاه عمومی و تخصصی در 6 ماهه دوم 92 آموزشهای مورد نیاز را فرا گرفتند . وی اظهار داشت : براساس دستورالعمل های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سال آموزشهای مورد نیاز کارکنان و اساتید در هر بخش به صورت تخصصی و عمومی با روشهای مختلف از جمله تکمیل پرشنامه نیازسنجی می شود . مجید انتظاری تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا با برگزاری کارگاه و به روزرسانی اطلاعات اساتید در زمینه های علمی ، روشهای نوین تدریس گام برداریم و از سوی دیگر در جهت بررسی مداوم عملکرد کارکنان ، استاندارد سازی آنها و بهبود ارائه خدمات توسط کارمندان با برگزاری این کارگاهها بکوشیم. وی خاطر نشان کرد : دفتر مطالعات و آموزشی نیروی انسانی واحد یزد جهت ارتقاء سطح حرفه ای کارکنان و اعضای هیئت علمی هر ساله کارگاههای آموزشی با موضوعات مختلف برگزار می کند .