زمان : 14 Ordibehesht 1393 - 12:40
شناسه : 87130
بازدید : 10072
برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف بافق برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف بافق

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان بافق با توجه به نزدیک بودن انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

صادقیان عنوان نمود: با توجه به انقضای دوره قانونی هیئت رئیسه اتاق اصناف ، همزمان با سراسر کشور مقرر گردیده در پایان اردیبهشت ماه  سال جاری انتخابات برگزار گردد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه طبق قانون نظام صنفی جدید انتخابات هیئت رئیسه هر 4 سال یک بار برگزار می گردد کلیه روسای اتحادیه ها می توانند جهت نامزدی در این انتخابات شرکت نمایند و از بین ایشان 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر علی البدل انتخاب خواهند شد.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت افزود طبق برنامه زمان بندی کشوری ثبت نام از داوطلبین عضویت در هیئت رئیسه اتاق اصناف از ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری و در ساعات اداری در محل اداره صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد شد لذا داوطلبین لازم است در هنگام ثبت نام تصاویر اعتبارنامه، شناسنامه، کارت ملی و سه قطعه عکس به همراه داشته باشند.

پس از اتمام مراحل ثبت نام طبق برنامه زمان بندی انتخابات در تاریخ 31/2/93 با حضور اعضای هیئت اجرائی برگزاری انتخابات شامل نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت اتاق اصناف شهرستان بافق برگزار خواهد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان