زمان : 16 Dey 1386 - 00:39
شناسه : 8889
بازدید : 4424
نماينده مقام معظم رهبري  در جلسه شوراي اداري مهريز يزد  (سفر رهبري 136) نماينده مقام معظم رهبري در جلسه شوراي اداري مهريز يزد (سفر رهبري 136)

نماينده مقام معظم رهبري در سفر ايشان به استان يزد گفت: مديران اجرايي و متوليان امور بايد بيش از گذشته با تكيه و همراهي مردم اهداف نظام و انقلاب را دنبال كنند.

يزدفردا "فرماندار مهريز نيز در اين جلسه طي سخناني به ظرفيت‌ها و برخي از مشكلات شهر در بخش‌هاي مختلف اشاره كرد.

" احمد علي زارع زاده " كمبود آب آشاميدني ، كندي در روند استخراج معدن سرب و روي بهادران و لزوم كارخانه فولاد را از اهم مشكلات و درخواست‌ها ذكر كرد.


به گزارش يزدفردا " حجت‌الاسلام " حسين ابراهيمي " روز شنبه در جلسه شوراي اداري مهريز يزد افزود: اعتماد به مردم و استفاده از آراء ، افكار ، توان فكري ، مادي و معنوي آنان ، دولت را در رسيدن به‌اهداف و وظايف محوله ياري مي‌كند.

وي اضافه كرد: امام راحل با كمك همين مردم مومن و ولايتمدار انقلاب كرد و توانست بر بزرگترين قدرت‌هاي شيطاني پيروز شود.

ابراهيمي اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبري بشدت به مردم عشق مي‌ورزند و خواستار مشاركت دادن آنان در همه صحنه‌هاي نظام هستند.

وي گفت: اگر مسوولي در حوزه كاري خود اعتماد و ايمان كامل به توان و قدرت مردم داشته باشد قطعا مسائل و مشكلات يكي پس از ديگري مرتفع خواهد شد ابراهيمي در ادامه ، تحقق اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي را در عمل ايمان به مردم و اعتماد به آنان و واگذاري كارها در چارچوب قانون دانست.

وي گفت: مردم در طول ‪ ۲۸‬سال گذشته با همه وجود از نظام خود در عرصه‌هاي مختلف حمايت كرده و همچنان بر پيمان ناگسستني خود با انقلاب پايبند هستند.

نماينده مقام معظم رهبري ، پيوند معنوي مردم و ولايت را يكي‌ازبركات نظام مقدس جمهوري اسلامي خواند كه در دنيا مشابه آن وجود ندارد.

يزدفردا