زمان : 10 Tir 1393 - 00:12
شناسه : 90392
بازدید : 2399
اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان یزد بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان یزد بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

بار دیگر ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا فرا رسید و مردم خدا جو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

خود سازی عاشقانه در این ماه بر همه ابعاد زندگی تاثیر گذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزایش امنیت و کاهش جرایم جلوه می نماید.
بی تردید امسال نیز همانند سالهای گذشته ،مردم مومن و پارسای استان از این فرصت بی نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را خواهند برد و خادمان خود در نیروی انتظامی را برای ایجاد فضای سالم و آرام همراهی می کنند.
فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک حلول این ماه پر برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم فهیم و متدین ،توجه عموم هموطنان به ویژه متصدیان اماکن عمومی و اصناف کشور را به رعایت نکات ذیل جلب می نماید:
1)روزه خواری در ملا عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود بوده و قابل تعقیب می باشد بدیهی است معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی باشد.
2)متصدیان هتل ها،رستوران های بین راهی ،میهمانپذیر ها ،پایانه ها ،فرودگاه و راه آهن صرفا برای مسافرین خود می توانند ضمن اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت نمایندگفتنی است ارایه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.
3)از همه عزیزان هموطن مخصوصا رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار می رود از تظاهر به روزه خواری ،استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز نمایند.
4)از آنجا فضای کشور در این روزها آکنده از عطر بندگی و معنویت می باشد شایسته است بیش از همیشه در رعایت عفاف و حجاب ،مهربانی و کمک به ضعیفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام نمود.
5)نیروی انتظامی تمام تلاش خود را جهت تسهیل ترافیک و عبور مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهد بست و انتظار است مردم عزیز ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف از طریق تلفن 110،پلیس را در جریان قرار دهند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان