زمان : 24 Tir 1393 - 16:54
شناسه : 91073
بازدید : 4294
آمادگی کامل تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای شرکت در مسابقات جهانی ربو کاپ 2014 برزیل آمادگی کامل تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای شرکت در مسابقات جهانی ربو کاپ 2014 برزیل تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ............

دکتر سید حیدر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت : تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ iranOpen 2014 با حضور تیم های داخلی و خارجی موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب نماید.

دکتر سید حیدر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  گفت : تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ iranOpen 2014 با حضور تیم های داخلی و خارجی موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب نماید.

وی افزود : اعضای تیم متشکل از آقایان هادی صادق پور، سید امیر حسین مشتا قیون ، میلاد محمدی ، سید علی محمد منصوری ،آرشام بلیوانی ، محمد حسین کریمی و ابوالفضل زارع با سرپرستی دکتر ابوالفضل زارع شاه آبادی از تاریخ 18 الی 28 JULYدر این مسابقات شرکت دارند .

دکتر میرفخرالدینی ادامه داد: بر خلاف سالهای گذشته 50 درصد هزینه اعزام تیم به مسابقات از طریق اسپانسر جذب شده است و این تیم با آمادگی کامل به این مسابقات راهی خواهد شد و انشاا... با دستانی پر به میهن باز خواهند گشت .

وی با بیان این مطلب که مسابقات جهانی روبوکاپ با وجود تیم های قدرتمند و مطرح دنیا از لحاظ کمی و کیفی از اهمیت و سطح بالایی برخوردار است ، اظهار داشت : برگزاری این مسابقات در سطح بین المللی باعث انتقال تجربیات تیم های ایرانی و خارجی به یکدیگر و همچنین کمک در زمینه ارتقاء تکنولوژی می شود.

ریاست واحد یزد در پایان ضمن تشکر از حمایت های مجموعه دانشگاه و مسئولین استان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر و تلاش این مجموعه علمی شاهد افتخار آفرینی دیگری برای جامعه دانشگاهی وکشورمان باشیم .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان