زمان : 25 Tir 1393 - 15:35
شناسه : 91101
بازدید : 3382
مراسم ویژه شبهای قدر درمسجد دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود مراسم ویژه شبهای قدر درمسجد دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: مراسم معنوی لیالی قد....

رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: مراسم معنوی لیالی قدر با حضور گسترده دانشگاهیان و عموم مردم یزد همانند سال‌های پیشین در محل مسجد شهید آیت ا... صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود .

حجه الاسلام کمال خواجه پور گفت : مسجد دانشگاه آزاد اسلامی یزد ؛ میزبان دانشگاهیان در مراسم نورانی احیاء پر فیض لیالی قدر است و مراسم احیا شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان به همت دفتر فرهنگ اسلامی و همکاری هیات حضرت رقیه (س) با حضور اساتید، دانشجویان ،کارکنان و خانواده دانشگاهیان در مسجد دانشگاه و در جوار شهدای گمنام این واحد از ساعت 23:30 شب آغاز و تا سحر نیز ادامه خواهد داشت . وی ادامه داد: در این ایام پر فضیلت برنامه های متنوعی همچون دعای افتتاح ، قرائت دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی ، تلاوت قرآن ، مداحی مداحان اهل بیت ؛ مرثیه سرایی ، سخنرانی ، مراسم قرآن بر سر گرفتن و احیا ء همراه با مراسم سحری خواهد بود. حجه الاسلام خواجه پور در این رابطه بر لزوم بزرگداشت و گراميداشت شب‌هاي قدر تاکید کرد و توجه و اهميت‌دادن به قرآن كريم در شب‌هاي قدر را بسيار مهم خواند و اظهار داشت : دانشگاه ها باید در شبهای قدر، مراسم معنوی احیا را برگزار و بستر فضای معنوی دعا و شب زنده داری را در خود ایجاد کنند . رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد : ماه مبارک رمضان در میان ماههای دیگر سال از عظمت و ویژگی خاصی برخوردار است؛ ماهی که در آن شب قدر و نزول قرآن قرار گرفته است وسعادتمند و خوشبخت کسی است که بتواند با سلامتی و معرفت این ماه و به ویژه شبهای قدر را درک کرده، از فیوضات آن بهره مند شود .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.