زمان : 29 Tir 1393 - 11:51
شناسه : 91187
بازدید : 2916
بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از فاز دوم پروژه گازرسانی به شهر بافق بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از فاز دوم پروژه گازرسانی به شهر بافق

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد به همراه فرماندار بافق از فاز دوم پروژه گازرسانی به این شهر بازدید و از نزدیک از روند اجرای این پروژه دیدن نمودند.

علیرضا پیله ور در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند عملیات گازرسانی به شهر بافق افزود: جهت گازرسانی به این پروژه بیش از 88 هزار متر شبکه پلی اتیلن و 6 هزار و 500 متر شبکه تغذیه احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: در این پروژه که با صرف اعتباری برآوردی 86 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد، یک ایستگاه تقلیل فشار (CGS) با ظرفیت 200 هزار متر مکعب بر ساعت و 2 ایستگاه تقلیل فشار (TBS) با ظرفیت 10 هزار مترمکعب بر ساعت ساخت و راه اندازی می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در ادامه گفت: در حال حاضر عملیات طراحی فاز سوم بافق شامل 96 کیلومتر شبکه گذاری و نصب 2 ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت و با اعتبار برآوردی 40 میلیارد ریال صورت پذیرفته که پس از تامین اعتبارات لازم توسط مسئولین شرکت ملی گاز  به مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار گذاشته می شود.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.