زمان : 31 Tir 1393 - 00:05
شناسه : 91258
بازدید : 2807
انتشار مطالب غير اخلاقي در شبکه هاي اجتماعي رئيس پليس فتا آذربايجان شرقي خبر داد: انتشار مطالب غير اخلاقي در شبکه هاي اجتماعي

یزدفردا"  فردي که با گذاشتن مطالب غير اخلاقي در يکي از شبکه هاي اجتماعي در جهت يافتن دوستان براي رسيدن به اهداف شوم خود بود ز شناسايي و دستگير شد.

 رئيس پليس فتا آذربايجان‌شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر رصد و پايش فضاي مجازي يک مورد پروفيل غير اخلاقي در يکي از شبکه هاي اجتماعي که اقدام به ترويج اعمال منافي عفت در بين جوانان مي نموده و سعي داشته با انتشار مطالب و عکس هاي مستهجن به غرايز جنسي خود برسد شناسايي شد.

سرهنگ محمد قاسملو بيان نمود: بعد از هماهنگي با مقام قضايي و اقدامات فني و مهندسي اجتماعي در جهت بدست آوردن هويت واقعي متهم ايجاد کننده پروفايل مذکور معمول و متهم با شگردهاي خاص پليسي دستگير و براي بازجويي به اين پليس منتقل شد.

اين مقام انتظامي افزود: متهم دربازجويي ها اعلام کرد که 6 ماه پيش اقدام به ايجاد اين پروفايل کرده و با استفاده از vpn و فيلتر شکن اقدام به دانلود فايل هاي مستهجن نموده و تعدادي را نيز توسط تلفن همراه شخصي خود گرفته و آنها را در پروفايل خود منتشر و به جهت اينکه رد يابي نشود، از کافي نت در اين خصوص استفاده مي کرد.

وي در ادامه بيان داشت: متهم علت و انگيره خود را سرگرمي و يافتن دوستان جهت رسيدن به لذت هاي جنسي اعلام که نتيجه تحقيقات تکميلي به همراه متهم به دادسرا ارسال و به جهت خدشه دار کردن عفت عمومي در فضاي مجازي قرار بازداشت صادر و پرونده جهت سير مراحل بعدي در اختيار دادسرا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا آذربايجان‌شرقي در پايان خاطرنشان کرد: شهروندان به خاطر داشته باشند در جهت رسيدن به لذايذ جنسي ، برابر قانون شرع اسلام راههاي آسان و ساده اي منجمله ازدواج پايه گذاري شده است ، لذا راه اندازي و فعاليت در سايت هاي با صفحات مستهجن در شبکه هاي اجتماعي ضمن ايجاد خطرات جبران ناپذير بر بنيان خانواده و فرهنگ ايراني اسلامي ، موجبات بدبيني ساير کاربران کشورهاي ديگر نسبت به کاربران ايراني را فراهم خواهد آورد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.