زمان : 03 Mordad 1393 - 17:35
شناسه : 91414
بازدید : 3548
تجلیل فرماندار خاتم از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تجلیل فرماندار خاتم از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس فرماندار شهرستان خاتم از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم ،محمد زاده رحمانی امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم مومن و همیشه در صحنه ، پیامی روشن  و آشکاربرای همگان بود.
وی با تجلیل از حضور مردم خوب و فهیم شهرستان خاتم جهت حضور  باشکوه در راهپیمایی  روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ولایت مدار ، هوشیار و بیدار ، با زبان روزه  برای حمایت از اسلام و برای پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین و نیز برای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

این مسئول افزود::مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، اعتزاض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نشان دادند.

زاده رحمانی همچنین در سخنانی جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد و گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس وجدان های بیدار و آگاه و بصیر را به خروش وادار می کند تا در برابر این هجوم و حملات واکنش نشان دهند.

گفتنی است راهپیمایی امروز خاتم، علاوه بر شهرهای هرات و مروست  در روستاهای این شهرستان نیز با شور و شکوه خاصی برگزار شد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.