زمان : 04 Mordad 1393 - 14:34
شناسه : 91437
بازدید : 2052
بازدید معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان از پست امداد شرکت گاز استان یزد بازدید معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان از پست امداد شرکت گاز استان یزد

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق استان و هیأت همراه از سامانه مرکز فرماندهی، پیام و سیستم ردیابی خودروهای امدادی شرکت گاز استان یزد بازدید نمودند.

در این بازدید توضیحاتی در ارتباط با  مراحل انجام کار، تهیه به روز نمایی اطلاعات، آماده سازی و پیش پردازش و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به نقشه ها در واحد جی آی اس شرکت گاز استان یزد ارائه گردید.

گفتنی است شرکت گاز استان یزد با اتکا به متخصصین و نخبگان جوان در خصوص استفاده از فناوری سیستمهای اطلاعات مکانی و مکانیزه نمودن فرآیندها از جمله شرکت های پیشتاز بوده و در حال پیگیری فعالیت های خود در زمینه های سامانه راهبری ، ردیابی و ثبت عملیات خودروهای امداد، سامانه مرکز فرماندهی و پیام امداد، سامانه  ارتباط با مشتریان ، سامانه خدمات نقشه تحت وب و سامانه جامع مکانیزه متنا (مدیریت توسعه نگهداشت و امداد) می باشد.

در پایان این بازدید در مورد امضا تفاهم نامه جهت تبادل اطلاعات مکانی و توصیفی و تبادل دانش و همچنین بحث انجام قراردادهای پژوهشی و فناوری مشترک نظیر طرح قرائت همزمان و تجمیع قبوض، ایجاد کارت هوشمند مشترکین با استفاده از فناوری مربوطه تبادل نظر صورت گرفت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.