زمان : 08 Mordad 1393 - 00:38
شناسه : 91570
بازدید : 7870
اردکان خاتمی، نماد مطلق بی عدالتی انتخاباتی در ایران است!؟(44نظر) اردکان خاتمی، نماد مطلق بی عدالتی انتخاباتی در ایران است!؟(44نظر)

بجز تابش، میبد از اردکان چی کم دارد؟
چرا امام جمعه و استاندار و فرماندار یزد خاموش و ساکت هستند؟
نقش «پنهان» معدن چادرملو در پشت پرده تک نماینده شدن اردکان!!!

سفیدی و نور، نماد روشنایی، سیاهی و تاریکی، نماد ظلمت و تباهی، آفتاب نماد گرما، برف و یخ نماد سرما، و حوزه انتخابیه اردکان، نماد مطلق بی عدالتی انتخاباتی در استان یزد می باشد. ظلمی محسوس و مشهود که بیش از شانزده سال است ادامه دارد و انگار که در دوران اعتدال نیز همچون دوران خاتمی و احمدی نژاد ادامه خواهد داشت.
مشترک شدن حوزه انتخابیه میبد همسایه اردکان به یزد و اشکذر دور، ظلم مضاعف و روشنی در حق میبد و میبدی ها خواهد بود، و با توجه به جمعیت هشت برابری یزد و اشکذر، هیچگاه هیچ فرد میبدی دیگر قادر به نماینده میبد شدن نخواهد بود.
عقل سلیم و منطق و اندیشه می گوید حوزه اردکان و میبد و اشکذر یک نماینده در مجلس داشته باشند، تا هر فرد اشکذری و میبدی همچون فرد اردکانی شانس نماینده شدن را داشته باشد، و اما اینجا انگار که بجای عقل و منطق، قدرت و تعصب اردکانی تصمیم گیری می کند، تصمیمی که در نهایت به پیش آمدن خصومت بین میبد و اشکذر و یزد خواهد انجامید، و در راستای تاریخ، میبد همیشه فریاد بر خواهد آورد که یزدی ها حق میبد را خورده و پایمال کرده اند. مشترک شدن حوزه میبد با اشکذر و یزد، آتش زیر خاکستر خواهد بود، آتشی که هر لحظه با فوران و دامن گرفتنش موجی را ایجاد خواهد کرد.
پس از شانرده سال، با تلاش بی وفقه بعضی از نمایندگان استان، طلسم بی عدالتی حوزه انتخابیه گسترده ابرکوه و خاتم و مهریز و بافق و بهاباد شکست، و اما طلسم دیگری برای ادامه بی عدالتی بسته شد، تا گزندی به گوشه قبای اردکان و اردکانی ها نخورد، و اینبار می رود تا میبد کهن، بسادگی قربانی بی عدالتی و سیاست شود. میبدی که مساحت و جمعیت و تاریخش اگر از اردکان بیشتر نباشد، کمتر نیست، و اما اگر میبدی ها بپرسند که چرا نباید همچون اردکان همسایه یک نماینده در مجلس داشته باشند، نمایندگان مجلس و مدیران و مسئولان یزد چه جوابی به آنان خواهند داد، و براستی وقتی می شود با یک تصمیم درست، لااقل ظاهری زیبا از عدالت ساخت و نشان داد، چرا با تعصب و کژ اندیشی و خودخواهی این تصویر ساخته نشده و تبدیل به تصویر ظلم و بی عدالتی می شود؟
بافق و مهریز و بهاباد یک نماینده، تفت و ابرکوه و خاتم یک نماینده، یزد دو نماینده و اشکذر و میبد و اردکان هم یک نماینده و حال کدام آدم عاقل و بالغ و دانایی با این تقسیم بندی مخالف است!؟ 

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.