زمان : 03 Shahrivar 1393 - 13:31
شناسه : 92620
بازدید : 2771
پیام تبریک شورای اسلامی شهر یزد به مسئولان وتلاشگران دولت اسلامی ایران پیام تبریک شورای اسلامی شهر یزد به مسئولان وتلاشگران دولت اسلامی ایران

شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی سالروز گرامیداشت هفته دولت را به مسئوالان و تلاشگران دولت اسلامی ایران به ویژه استان یزد تبریک عرض نمود.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسمه تعالي

 

مولى الموحدین، امام على (ع) در قالب نامه اى به مالک اشتر، خطاب به همه دولت مردان اسلامى درباره تکبر و غرور ریاست چنین هشدار مى دهد:

"اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند."

 

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این، از افتخارات انقلاب اسلامی است. هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه بدهند و مردم مسلمان ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی رجایی و باهنر نیز یادی شده و دولتمردان برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم قسم شوند. شوراي اسلامي شهر يزد بدينوسيله ضمن ارج نهادن به رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور ،  خدمت هاى نادیدنى دولت مردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس مي گوید.

 

شوراي اسلامي شهر يزد