زمان : 03 Shahrivar 1393 - 23:38
شناسه : 92652
بازدید : 5344
نشست خبري فرماندار اشكذر با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دولت/بخش اول نشست خبري فرماندار اشكذر با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دولت/بخش اول

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، به مناسبت هفته دولت نشست هم انديشي فرماندار  با اصحاب رسانه اين شهرستان برگزار شد.

"محمدعلي شاه حسيني" در اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت و روز كارمند اظهار داشت:  این شهدای بزرگوار اسوه اخلاق، تقوی، از خود گذشتگی و ایثار بودند که برای همه سرمشق و الگوی خدمت به مردمند

فرماندار اشكذر اظهار داشت:  سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید در بیست و چهارم خرداد فرصتی دست داد که بیش از آغاز هفته دولت به انعکاس خدمات دولتمردان بپردازیم
وي افزود: در طول یک سال گذشته تدابیر خوب دولت و کارگزاران نظام باعث شد تا حد زیادی از امید در جامعه زنده شود .

شاه حسيني در ادامه به نقش اصحاب رسانه در توسعه و پيشرفت اشاره كرد و گفت: انتظار داريم به دور از اختلافات و با بيان تفاوت ها مسير توسعه همه جانبه شهرستان فراهم گردد.

فرماندار اشكذر نیاز امروز شهرستان را همدلی و هنوایی و پرهیز از اختلافات بین مناطق عنوان کرد و افزود: برای پیشرفت باید هم صدا و همنوا شویم.

اين مقام مسئول با تشريح خدمات دولت در شهرستان گفت: در هفته دولت دهها پروژه با اعتباري بالغ بر 670 ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار اشكذر تصريح كرد: عمده این طرح‌ها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنایع فولادی، واحد پرورش طیور، واحدهای گلخانه ای، طرح‌های عمران شهری و روستایی و حوزه‌های فرهنگی است.

شاه حسيني در ادامه اين نشست خبري به چالش هاي اساسي شهرستان اشاره كرد و گفت: آلودگي زيست محيطي به عنوان اصلي ترين مشكل و چالش شهرستان نيازمند توجه جدي مسئولان استاني مي باشد.

شاه حسینی با بيان صنعتي بودن منطقه اشكذر افزود:  باید برای کاهش آلایندگی واحدهاي صنعتي و توليدي  و استقرار صنایع پاک در این شهرستان تدبیر شود که یکی از سیاست‌های فرمانداری نيز تحقق این مهم است.

این مسئول يكي ديگر از مشكلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان  را مطالبه مردم در راستاي ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی ذکر كرد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان در ادامه به  فاز اجرايي شدن سند توسعه و چشم انداز شهرستان اشاره كرد و گفت: 14 سیاست مهم در قالب سند توسعه و چشم انداز برای شهرستان تصمیم گیری شده است که مباحث مربوط به َآلایندگی زیست محیطی و توسعه صنایع پاک به ویژه صنعت گردشگری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاكيد بر جايگاه ويژه پرورش اسب در اين شهرستان تاكيد كرد: منطقه اشكذر قطب پرورش اسب در کشور است از این رو ایجاد دهکده بزرگ سوارکاری را در کنار باشگاه‌های پرورش اسب اشکذر مد نظر داریم.

پرسش و پاسخ خبرنگاران بخش دوم اين نشست خبري بود.

بخش دوم اين نشست خبري متعاقبا اعلام مي گردد.