زمان : 04 Shahrivar 1393 - 09:07
شناسه : 92677
بازدید : 3609
اصلاح آمار دروغ درسایت دانشگاه یزد/نمایندگان بودجه میگیرند مسئولین دانشگاه پز می دهند/ از هیات امناء حذف شدم تا از مسائل دانشگاه با خبر نباشم انتقاد شدید جوکار از مسئولان دانشگاه یزد: اصلاح آمار دروغ درسایت دانشگاه یزد/نمایندگان بودجه میگیرند مسئولین دانشگاه پز می دهند/ از هیات امناء حذف شدم تا از مسائل دانشگاه با خبر نباشم

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: برخی ارقامی که در نشست خبری مسئولان دانشگاه یزد اعلام شد اصلا واقعیت ندارد مثلا گفته شد ۷۸۰ میلیارد برای تعامل صنعت و دانشگاه در نظر گرفته شده اصلا میدانید ۷۸۰ میلیارد یعنی چه؟!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رکود اقتصادی جامعه گفت : تورم تا حدودی کنترل شده است ولی بازار کسب و کار رونق ندارد و عدم تعامل بین صنعت و دانشگاه یکی از مشکلات جدی برای فارغ التحصیلان است که نتوانستیم شغل مناسبی را برای آنان فراهم کنیم .

 دکتر محمد صالح جوکار افزود : دانشگاهها در حوزه نظری برای دانشجویان امکانات تحصیل را فراهم می کنند و در عرصه صنعت هم به دنبال مباحث فنی هستند وهنوز تا گره خوردن این نهاد و سامان یابی سیاست بنا به آنچه در دنیای واقعی است فاصله داریم.

 وی در ادامه با اشاره به نشست خبری اخیر مسئولان دانشگاه یزد گفت: معاون رئیس دانشگاه یزد بداند که من با افراد زیادی در دانشگاه صحبت می کنم و ارتباط دارم اگرچه در شرایط فعلی مسئولین به نمایندگان توجهی ندارند و حتی آنها را در هیات امناء دانشگاهها عضو نمی کنند و اینکه گفته شده ما خودمان این را نپذیرفته ایم حرف بیخود و دروغی است و نمایندگان را آمده اند حذف کرده اند تا از مسائل دانشگاه با خبر نباشند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: برخی ارقامی که در نشست خبری مسئولان دانشگاه یزد اعلام شد اصلا واقعیت ندارد مثلا گفته شد ۷۸۰ میلیارد برای تعامل صنعت و دانشگاه در نظر گرفته شده اصلا میدانید ۷۸۰ میلیارد یعنی چه؟ البته من به رئیس دانشگاه تذکر دادم و این آمار در سایت دانشگاه اصلاح شد.

 
جوکار گفت: می گویند چندین عنوان کتاب به چاپ رسیده در حالیکه فقط دو عنوان کتاب چاپ کرده اند که یکی از همین دو تا را هم باید به دستگاه خردکن بسپارند و خمیرش کنند. چرا آمار دروغ می دهید.

بعضی از تجهیزاتی که برای دانشگاه خریداری شده بودجه اش برای سال ۹۲ است.

خود نمایندگان این بودجه را دنبال کردند  چرا بعضی از اشخاص آن را به نام خودشان می زنند؟ ما این فضاسازی ها را قبول نداریم.

 وی درباره اضافه شدن رشته های دانشگاه یزد افزود:  بعضی از رشته هایی که دانشگاه یزد دارد می گیرد هیچ ارزشی ندارد و خروجی آنها جوانان بیکاری هستند که مدرک به دست می آیند در دفتر من می نشینند و به دنبال کار می گردند چرا که رشته شان به درد استان نمی خورد.

 نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس به ظرفیت های استان یزد در حوزه بهداشت و درمان را یاداور شد و گفت : ما ظرفیت های خوبی داریم که قطب درمان در سطح کشور و منطقه باشیم و رشته مشاوره در مامایی مقطع کارشناسی ارشد مجوز گرفته شد و الان دانشجو می گیرد و رشته سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و برای دانشگاههای دیگر مثل پیام نور افزایش رشته داشته ایم  و برخی دانشگاهها با کاهش رشته مواجه شده اند که باید پیگیری شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.