زمان : 09 Shahrivar 1393 - 09:07
شناسه : 92899
بازدید : 1804
پايان كار سارقان منازل نيمه ساز با 61 فقره سرقت پايان كار سارقان منازل نيمه ساز با 61 فقره سرقت فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري دو سارق منازل نيمه ساز و اعتراف به 61 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ايرج كاكاوند" در تشريح جزييات اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد از منازل نيمه ساز در مكان هاي مختلف شهر يزد و به وجود آمدن جو ناامني در اذهان عمومي، شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده در دستور كار پليس شهرستان يزد قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به شناسايي و دستگيري دو متهم اين پرونده توسط ماموران كلانتري 11 يزد ، تصريح كرد: عوامل تجسس "كلانتري 11" شهيد چمران يزد با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس موفق شدند دو سارق اين پرونده را شناسايي و دستگير كنند. متهمان پس از دلالت به كلانتري و انجام بازجويي هاي فني و پليسي به 61 فقره سرقت منازل نيمه ساز در سطح شهر اعتراف كردند.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه سارقان پس از سرقت از منازل و كارگاهها اموال سرقتي را در محلي دورافتاده و در حاشيه شهر مخفي مي كرده، سپس بعد از ذوب آنها، قدام به انتقال به شهر تهران مي كردندخاطر نشان كرد: در بازرسي از مخفيگاه آنها تعداد زيادي اموال مسروقه از قبيل يك تن ودويست كيلو ميلگرد، تعداد50عدد موتوركولر و يخچال، تعداد زيادي درب و پنجره، تيرآهن، سيم و كابل، شيرآلات، مصالح ساختماني و داربست فلزي و...كشف شد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.