زمان : 19 Shahrivar 1393 - 00:32
شناسه : 93345
بازدید : 3963
مریم آباد دارای سه کانون فرهنگی هنری شد مریم آباد دارای سه کانون فرهنگی هنری شد

 ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"با افتتاح کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی (ع) مسجد جامع روستای مریم آباد ابرکوه به مدیر مسئولی فرهاد کریمی ، تعداد کانون های این روستا به سه کانون افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ، در مراسم افتتاحیه کانون عاشقان مهدی(عج) جواد عادل رئیس اداره گفت: روستای مریم آباد از قدیم الایام به یک مکانی علمی شهرت داشته و شاهد آن نیز عالمانی چون شیخ عبدالوهاب الهیاری هستند که اهل و ساکن این روستا بوده اما به جایگاه های بزرگ علمی خصوصا اجتهاد دست یافتند.

محمدرضا فلاحزاده رابط کانون های مساجد نیز در این مراسم افزود: این روستا در حال حاضر دارای سه کانون فرهنگی هنری است که هر کدام وابسته به یک مسجد و دارای مدیر مسئول و یک رابط فرهنگی جداگانه است.

این کانون ها شامل: 1- کانون عاشقان ولایت وابسته به مسجد حاج سیده حلیمه به مدیر مسئولی عباس قدیری و رابط فرهنگی آن مصطفی کریمی 2- کانون اهل بیت وابسته به امامزاده عباسعلی به مدیر مسئولی مهدی زارع زاده و رابط فرهنگی آن غلامحسین تقی پناه 3- عاشقان مهدی(عج) وابسته به مسجد جامع به مدیر مسئولی فرهاد کریمی و رابط فرهنگی آن مهدی قدیری است.