زمان : 22 Bahman 1386 - 00:55
شناسه : 9403
بازدید : 5905
ايرادهاي شوراي نگهبان به ممنوعيت چاپ عكس در انتخابات ،درمجلس بررسي مي‌شود      (انتخابات مجلس هشتم160) ايرادهاي شوراي نگهبان به ممنوعيت چاپ عكس در انتخابات ،درمجلس بررسي مي‌شود (انتخابات مجلس هشتم160)

(انتخابات مجلس هشتم160)

ايرادهاي شوراي نگهبان به ممنوعيت چاپ عكس در انتخابات ،درمجلس بررسي مي‌شود

يزدفردا "نماينده مردم گرمسار در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: نمايندگان مجلس ايرادهاي شوراي نگهبان به‌طرح ممنوعيت چاپ عكس و پوستر داوطلبان انتخابات مجلس هشتم را پس فردا ‪ ۲۳‬بهمن بررسي مي‌كنند.


"عبدالرضا ترابي" روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به ايراد شوراي نگهبان مبني بر مغايرت اين طرح با قانون اساسي اشاره و اظهار اميدواري كرد: با اصلاحيه نمايندگان اين طرح دوباره در شوراي نگهبان مطرح و تاييد شود.

وي هدف نمايندگان مجلس را از تصويب اين طرح لزوم آشنايي مردم با طرح‌ها، برنامه‌ها و سوابق علمي و اجرايي داوطلبان عنوان كرد و گفت: در هيچ جاي دنيا پذيرفته نيست عكس و پوستري كه ممكن است با برنامه‌هاي رايانه‌اي ساخته شده باشد اساس انتخاب قرار گيرد.

نماينده مردم گرمسار در مجلس صرفه‌جويي در كاغذ، كاهش هزينه‌هاي پاك‌سازي ديوارها و معابر و جلوگيري از بي‌احترامي به پرچم جمهوري اسلامي ايران را كه در عكس برخي داوطلبان وجود دارد از ديگر اهداف تصويب اين طرح در مجلس عنوان كرد.

يزدفردا