زمان : 07 Mehr 1393 - 13:24
شناسه : 94101
بازدید : 2618
پیام تبریک محمود عظیمی نیا در روز آتش نشانی همزمان با 7 مهرماه پیام تبریک محمود عظیمی نیا در روز آتش نشانی

محمود عظیمی نیا همزمان با هفتم مهرماه پیامی تبریکی را خطاب به غیور مردان آتش نشان صادر کرد که متن پیام بدین شرح می باشد:

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور؛ متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن لحظه که همه چیز دور و برت زبانه میکشد وشعله ها ،ناگهان روبرویت می پیچد  از خود می گذری  تا دستهای مهربانت تلخی سوزان حادثه را در هم بریزد.

هفتم مهرماه به نام «آتش نشاني و ايمني» نامگذاري شده است. در واقع اين روز بهانه اي است تا به گراميداشت انسان هايي بپردازيم كه از جان و آسايش خود در راه حفظ جان و آسايش ما مي گذرند تا بتوانيم در امنيت زندگي كنم.

هدف از نامگذارى این روز به عنوان روز ملى ايمنى و آتش نشانى، تبديل ايمنى در کشور به يك فرهنگ میباشد. در کشور ما بيش از ۱۶۰ سال از تأسيس اولين ايستگاه آتش نشاني در شهر تبريز به سال  ۱۲۲۱ شمسي و نزديک به هشتاد سال از تأسيس آتش نشاني پايتخت مي گذرد.

از این رو اینجانب فرا رسیدن7 مهرروز بزرگداشت آتش نشانی و ایمنی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به شما تبریک عرض نموده   از تلاش ، ایثار و فداکاری شما در خدمت به مردم تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند بزرگ و منان آرزومندم در ضل توجهات حضرت بقیه الله (عج) و پیروی از فرمایشات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) همیشه با اقتدار در راه ایمنی مردم شریف ایران تلاش کنید وآرزوی سلامتی و عمر با عزت را برای همه آتش نشانان ایران خواستارم .

با تشکر

محمود عظیمی نیا

7/7/93