زمان : 09 Mehr 1393 - 10:37
شناسه : 94212
بازدید : 1716
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی در مخابرات یزد برگزار شد مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز جنگ تحمیلی در مخابرات یزد برگزار شد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسمی به همین منظور در نمازخانه مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) برگزار شد.

 

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان شرکت مخابرات استان یزد و با سخنرانی دکتر دشتی معاون سابق سیاسی امنیتی استاندار یزد و دبیر شورای اقشار بسیج استان برگزار شد.

دکتر دشتی، حضور در جمع کارکنان شرکت مخابرات استان یزد که از ایثارگران دفاع مقدس هستند ابراز خرسندی کرد و از وضعیت خوب برقراری ارتباطات توسط کارکنان این شرکت چه در دوران دفاع مقدس و چه در حال حاضر تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون دفاع مقدس سخن به میان آورد و افزود:به گفته مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک حادثه بزرگی بود و در کنار این رویداد، حادثه ی بزرگتری به نام دستاوردهای دفاع مقدس پدید آمد.

وی ضمن ارایه تحلیلی جامع از روند فعلی شکل گیری فرمول منطقه ای در بلوک شرق و غرب و خاورمیانه تحرکات استعمار در منطقهرا ناشی از نگرانی عمیق ایشان از اضمحلال تمدن غربی در آینده ای نزدیک دانست و گفت: طبق پیش بینی ها و مطالعات جامعه شناختی دانشمندان غربی، آینده دنیا از آن تمدن پیامبران و جوامع دین محور و الهی است.