زمان : 19 Mehr 1393 - 13:24
شناسه : 94556
بازدید : 2570
گردهمایی توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشکده فنی امام علی (ع) گردهمایی توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشکده فنی امام علی (ع)

اردوی یکروزه توجیهی دانشجویان جدید الورود به منظور معارفه مسئولین مرکزوآشنایی با شرایط تحصیلی، آیین نامه ها و مقررات آموزشی در یک فضای گرم و صمیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، این مراسم در روز جمعه 93/7/18 و با حضور ریاست وتنی چند از مسئولین این مرکزدراردوگاه شهید رجایی محمدآباد برگزار گردید.

رئیس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم و تبریک دهه امامت و اعیاد سعید قربان وغدیر همچنین میلاد امام هادی (ع) به دانشجویان، صحبت های در مورد فضائل حضرت علی (ع) و نحوه شکل گیری و اهداف واقعه غدیر خم بیان نمود. مهندس دشتی با برشمردن برخی از امکانات این مرکز خواستار تلاش مجدانه دانشجویان در راستای ارتقاء علمی خود و دانشکده شد.

وی وضعیت دانشکده را در مقایسه با مراکز مشابه بسیار خوب توصیف کرد و دلیل اصلی آنرا موقعیت مناسب، بهره گیری از اساتید مجرب، امکانات مناسب و پذیرش دانشجویان مستعد عنوان و خواستار بهره گیری مفید دانشجویان ازدوران تحصیلی بعنوان یکی از بهترین دوران زندگی خود شد. ازدیگر توصیه های ایشان به دانشجویان توجه به اوقات فراغت و مشارکت در فعالیتهای فوق برنامه فرهنگی و ورزشی و علمی بود.