زمان : 24 Mehr 1393 - 16:20
شناسه : 94765
بازدید : 4914
محمود عظیمی نیا از مرکز فوریت های پزشکی یزد بازدید کرد(2 نظر) به مناسبت هفته جهاني کاهش اثرات بلاياي طبيعي محمود عظیمی نیا از مرکز فوریت های پزشکی یزد بازدید کرد(2 نظر)

محمود عظیمی نیا همزمان با هفته جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی از مرکزاورژانس یزد بازدید کرد.

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز کشور-استان یزد؛ روز گذشته به مناسبت هفته جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی محمود عظیمی نیا سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز و معاونین وی از مرکز اورژانس یزد بازدید کردند .

محمود عظیمی نیا در این بازدید ضمن تبریک اعیاد بزرگ گذشته و عرض خسته نباشید و خداقوت به پرسنل  خدوم اورژانس گفت: بعضی افراد جامعه ما یک سری کارها را انجام می دهند که خودشان نمی دانند آن کار چقدر بزرگ و ارزشمند است ولی خوشبختانه مردم فهیم ما کاملا متوجه ارزش کار آنها هستند و همیشه ممنون آن دسته از افراد هستند، ویقینا شما از آن دسته افراد هستید .

سرپرست منطقه مرکز کشور بیان کرد:خدمت شما قطعا برای رضایت خداوند و مردم است و این خدمت شما در روز قیامت دستگیر شما خواهد بود.

دكتر احمد دهقان مدير مركزفوريتهاي پزشكي استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست و معاونین موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) بخاطر حضورشان در مرکز فوریتهای پزشکی گفت: حضور شما در این مرکز یک دلگرمی برای همکاران بنده است، این که بدانند مردم و مسئولین بیاد آنها هستند در روحیه و عملکرد آنها تاثیر بسیار خوبی دارد.

دکتر دهقان در ادامه اشاره کرد: شما از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستید که نسل امروز و نسل های آینده از ایثارگری و فداکاری شما درس خواهند گرفت و به شما افتخار خواهند کرد.

مدير مركزفوريتهاي پزشكي استان یزد گزارشی از عملکرد خود و برنامه های مرکز را ارائه داد و اعلام نمود: خواستار همکاری با این موسسه شد.

در پایان به رسم ادب و پاس زحمات بی دریغ مرکز فوریت های پزشکی  قابی از طرف محمود عظیمی نیا به دكتر احمد دهقان اهدا شد.