زمان : 25 Mehr 1393 - 18:00
شناسه : 94799
بازدید : 1857
اولین همایش ملی روش تحقیق در معماری در دانشگاه یزد برگزارمی شود اولین همایش ملی روش تحقیق در معماری در دانشگاه یزد برگزارمی شود

این همایش با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد با هدف ارتقای جایگاه روش تحقیق در شهرسازی و معماری در تاریخ 29 و 30 مهرماه سال جاری در محل سالن شهید منتظر قائم دانشگاه یزد برگزار می شود.

دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت: این همایش ملی برای اولین با در دانشگاه یزد برگزار می شود که مباحث پایه روش های پژوهش،  آسیب شناسی و ارتقاء کیفی روش های پژوهش در شهرسازی و معماری، کاربرد روش ها و فنون پژوهش، نقش، جایگاه و کارکرد پژوهش در شهرسازی و معماری در حوزه دانشگاهی و حرفه ای و آموزش روش تحقیق از محورهای این همایش است.

مهندس مجتبی شریف نژاد همچنین افزود: در چارچوب برنامه های این همایش، کارگاه چگونه یک مقاله بنویسیم روز 29مهر، کارگاه روش تحقیق روز 30 مهرماه و تورهای بازدید از اماکن تاریخی یزد در نظر گرفته شده است. وی افزود: باهدف معرفی منابع علمی معتبر در زمینه روش تحقیق به طور عام و روش تحقیق در شهرسازی و معماری،برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع روش تحقیق از آثار نویسندگان داخل و خارج از کشور در دانشگاه یزد نیز از برنامه های جانبی این همایش است.

به گفته وی علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایشwww.iscconferences.ir/505 مراجعه کنند.