زمان : 05 Aban 1393 - 15:46
شناسه : 95240
بازدید : 2637
تنديس رتبه دوم ارزيابي عملكرد سال 92 به توزيع برق يزد رسيد تنديس رتبه دوم ارزيابي عملكرد سال 92 به توزيع برق يزد رسيد

شركت توزيع نيروي برق استان يزد از ميان شركت هاي توزيع برق سراسركشور ، رتبه دوم ارزيابي عملكرد سال 92 را از آن خود كرد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل اين شركت در سخناني با ابراز خرسندي از كسب مقام دوم در اين ارزيابي اظهار داشت : پيشتاز بودن در خدمات الكترونيك ،  كاهش مراجعات مردمي و امكان دسترسي راحت وسريع خدمات ،را از شاخص هاي مهم اين شركت در زمينه دولت الكترونيك است.

وي به فرآيندمحور بودن كارها و سيستمي شدن فعاليت هاي در سازمان اشاره داشت و افزود: استفاده از سيستمهاي مكانيزه جامع مالي ، مشتركين و بهره برداري ،‌ سامانه متمركز اطلاع رساني و پرداخت الكترونيك قبوض كارآيي و سرعت را ارتقاء داده و  منجر به تامين رضايت مشتركين شده است .

 مهندس صحتي به واگذاري خدمات شركت به بيش از 80 دفتر خدمات پيشخوان دولت در سطح استان اشاره داشت و خاطرنشان كرد:  استقرار زیر ساختهای پرداخت غير حضوري قبوض ، موجب شد تا در حال حاضر 80 درصد از مشتركين استان يزد به اين سمت گرايش داشته باشند.

اين مقام مسئول به  پاسخگويي مكانيزه به شكايات و درخواستها و كاهش سرانه و زمان پاسخگويي اذعان داشت و يادآور شد: مكانيزه شدن فرآيندها ،‌زمان و نحوه پاسخگويي را بسيار ارتقاء داده و دريافت و پيگيري درخواستها و شكايات از طريق نرم افزار به صورت كاملا الكترونيكي و از طريق پيامك به مشتركين ارسال مي شود.

مهندس صحتي با بيان اينكه سيستم مديريت ارتباط با مشتريان ، براي نخستين بار در مجموعه وزارت نيرو توسط ااين شركت پياده سازي شده است متذكر شد:  در سيستم مدیریت ارتباط با مشتری يا همان CRM ، علاوه بر بررسی و تجزیه و تحلیل نيازهاي مشتركين ،  ايده ها وديدگاههاي آنان در برنامه ريزي هاي سازمان لحاظ خواهد شد.

وي به ارتقاء درجه شركت به (الف+) در حوزه توسعه منابع انساني اشاره داشت و گفت:  طراحي ، استقرار و اجراي كامل نظام مديريت عملكرد  وتدوین برنامه استراتژیک شرکت شامل چشم انداز، نقشه استراتژی و هدف‌گذاری شاخصها در برنامه هاي اين شركت قرار دارد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در بخش ديگري از سخنانش ، فعاليت هاي حوزه مديريت مصرف را تشريح كرد و در اين باره گفت :  جلب مشاركت مشتركين صنعتي و كشاورزي در برنامه هاي مديريت پيك بار ، برگزاري همايش تجليل از بانوان برگزيده استان در شش سال متوالي و برپايي سمينارها متعدد براي مديران انرژي صنايع، مدارس ،معلمان از جمله اين فعاليت ها است.

 وي به فعاليت هاي انجام شده در حوزه كاهش تلفات شبكه  اشاره داشت و خاطرنشان كرد: بهره گيري از ترانسهاي كوچك ،  كاهش طول فيدرهاي فشار ضعيف ، تعديل بار فيدرهاي فشار ضعيف و پستهاي توزيع  ، شناسايي و رفع اتصالات سست  ، بررسي و اصلاح سيستم زمين   در كاهش تلفات موثر واقع شده است.

مهندس صحتي تبديل شبكه هاي هوايي مسي  به كابل خودنگهدار  براي كاهش سرقت شبكه و تلفات را از شاخص هاي حوزه بهره برداري برشمرد و گفت : در حال حاضر افزون بريك ميليون و 232 متر شبكه با هزينه اي بالغ بر 173 هزار ميليون ريال به كابل خودنگهدار تبديل شده و  يك ميليون 773 متر شبكه ديگر در دست اجرا است.

 وي مكانيزه كردن و اتوماسيون اطلاعات شبكه هاي توزيع با هدف دسترسي سريع به محل عيب ، مديريت وضعيت شبكه ها،  كاهش نرخ خاموشي و درنتيجه افزايش رضايت مردمي را  از ديگر اقدامات حوزه بهره برداري و نگهداري از شبكه ها برشمرد.

مهندس صحتي تاكيد كرد:  ارتقاء سرويس شبكه به روش خط گرم  براي رسيدن به ميزان خاموشي ناچيز و و افزايش پايداري شبكه از برنامه هاي اصلي سازمان به شمار مي رود.