زمان : 24 Aban 1393 - 20:39
شناسه : 95954
بازدید : 2834
محموله 32 هزار ليتري "روغن سوخته" نفت كوره بود /ترياك در باك خودرو محموله 32 هزار ليتري "روغن سوخته" نفت كوره بود /ترياك در باك خودرو

محموله 32 هزار ليتري "روغن سوخته" نفت كوره بود

ماموران پليس آگاهي استان يزد، يك تانكر نفتكش را با 32 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي قاچاق متوقف و روانه پاركينگ كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي از ورود يك محموله سوخت قاچاق به اين استان مطلع شده و شناسايي و متوقف كردن خودرو حامل اين محوله در دستور كار آنها قرار گرفت.

سرهنگ "عطاءا... احمدي" ضمن اشاره به انجام كارهاي اطلاعاتي لازم و متوقف كردن نفتكش "ولوو" خاطر نشان كرد: راننده خودرو با اعلام اينكه محموله تانكر، روغن سوخته است سعي در فريب ماموران را داشت اما با درايت و تيزهوشي عوامل اداره آگاهي، 32 هزار ليتر نفت كوره قاچاق خارج از شبكه كشف شد.

وي ارزش برآورد شده اين سوخت قاچاق را بيش از 550 ميليون ريال اعلام كرد و يادآور شد: در رابطه با اين كشفيات يك متهم دستگير شد.

 

ترياك در باك خودرو

 ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد، در بازرسي از يك خودرو عبوري بيش از 9 كيلو ترياك از داخل باك بنزين خودرو كشف و ضبط كردند.

سرهنگ "محمد حسين ستوده نيا" رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد گفت: عوامل ايستگاه ايست و بازرسي شهيد مدني اين استان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري "پارس" كه از كرمان عازم تبريز بود مشكوك شده و خودرو را براي بازرسي متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي دقيق از اين خودرو بيش از 9 كيلو موادمخدر از نوع ترياك از داخل باك سواري "پارس" كشف و ضبط شد.

ستوده نيا در پايان از دستگيري دو تن از سوداگران مرگ در رابطه با اين كشفيات خبر داد.