زمان : 30 Aban 1393 - 20:42
شناسه : 96199
بازدید : 1919
سارق ساقه دار با 12 فقره سرقت داخل خودرو دستگير شد. سارق ساقه دار با 12 فقره سرقت داخل خودرو دستگير شد.

با تلاش ماموران پليس آگاهي استان يزد، سارق حرفه اي داخل خودرو شناسايي ، دستگير و به 12 فقره سرقت اعتراف كرد.
سرهنگ "عليرضا خالقي" رئيس پليس آگاهي استان يزد در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد داخل خودرو در محدوده شهرك دانشگاه و صفائيه شهر يزد پرونده اين سرقت ها و بررسي اين موضوع تحويل تيم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شد.

وي ادامه داد: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، با انجام تحقيقات لازم و پيگيري پرونده متوجه شدند كه متهم اين سرقت ها كه فردي سابقه دار است در حال حاضر به شهرهاي جنوبي عزيمت كرده است.

خالقي ضمن تاكيد بر تلاش و پيگيري هاي مستمر ماموران تصريح كرد: ماموران پليس از بازگشت متهم به شهر يزد باخبر شدند و پس از هماهنگي با مقامات قضائي و طي يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم به نام " الف.م" 26 ساله را دستگيركردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان از كشف مقاديري اموال مسروقه در مخفيگاه اين متهم خبر داد و افزود: در بازجويي هاي انجام شده متهم به 12 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرده است که اکثر این سرقتها بعلت غفلت صاحبان خودرو در حفاظت از اموال و عدم استفاده ایشان از تجهیزات ایمنی و ضد سرقت خودرو بوده است، لذا از همشهریان عزیز تقاضاداریم تا از قراردادن کیف، وجوه نقد، جواهرات و اشیاء با ارزش و گرانبها بر روی صندلی و داخل خودرو به نحوی که در معرض دید باشد جدا پرهیز نموده و به محض ترک خودرو درب و پنجره های خودرو را بسته و قفل نمایند.