زمان : 06 Azar 1393 - 16:43
شناسه : 96556
بازدید : 2206
حضور رييس مجلس شوراي اسلامي در منزل مرحوم يحيي زاده حضور رييس مجلس شوراي اسلامي در منزل مرحوم يحيي زاده رييس مجلس شوراي اسلامي، استاندار يزد، معاونين استاندار، نماينده ولي فقيه در شهر ميبد و جمعي از مسئولان استان با حضور در بيت مرحوم حجت الاسلام والمسلمين سيد جلال يحيي زاده با خانواده وي ديدار كردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، " علي لاريجاني " عصر پنج شنبه 6 آذ رماه با حضور در بيت مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال يحيي زاده  اظهار داشت: يحيي زاده همكاري عزيز و دوستي گرامي بود  وي داراي شخصيتي ممتاز به حساب مي آمد.
وي افزود: ايشان از لحاظ اخلاقي نمونه و از لحاظ ارتباطات دوستانه و لذت بخش بود .
رئيس قوه مقننه ادامه داد: رفتار ايشان به دور از دسته بندي هاي سياسي بود  و همچنين بر روي مسائل اساسي كشور خيلي حساسيت نشان مي داد.
وي خاطر نشان كرد : جاي خالي مرحوم حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده در بين ما بسيار محسوس است .
وي در ادامه به مسئله كم آبي بيشتر استانهاي كشور اشاره كرد و گفت: براي برخي از استانها انتقال آب از كشوهاي ديگر و براي برخي ديگر از استان ها انتقال آب از دريا در نظر گرفته شده است .
وي در خصوص مذاكرات ايران با گروه 1+5 اظهار داشت: برخي از مسائل نياز به بررسي بيشتري دارد و بايد در شرايط معقول به توافق نهايي دست يابيم .
اين مقام مسئول در ادامه با حضور در گلزار شهداي  فيروزآباد شهر ميبد به مقام والاي اين عزيزان اداي احترام كرد و همچنين با حضور بر سر مزار مرحوم حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال يحيي زاده  علو درجات را براي وي از خداوند متعال مسئلت نمود .
گفتني است: رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه با حضور در گلزار شهداي شهيديه شهر ميبد با گلگون كفنان مدفون شده در اين مزار تجديد ميثاق كرد و همچنين با حضور بر سر مزار آيت الله محمد ابراهيم اعرافي به مقام شامخ اين عالم اداي احترام كرد.