زمان : 26 Azar 1393 - 19:41
شناسه : 97467
بازدید : 2895
فرماندار يزد بر آمادگي كامل شهرداري در پذيرايي از مسافران نوروزي تأكيد كرد در جلسه اي مشترك با معاون خدمات شهري شهرداري فرماندار يزد بر آمادگي كامل شهرداري در پذيرايي از مسافران نوروزي تأكيد كرد

فرماندار يزد گفت: با همكاري و تعامل دستگاههاي اجرايي در نوروز 94 شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تري و مسافران نوروزي خواهيم بود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي به اتفاق معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرمانداري در جلسه اي مشترك با رئيس كميسيون خدمات شهري و معاون خدمات شهري شهرداري يزد با ابراز خوشحالي از اقدامات به موقع شهرداري در خصوص ستاد هماهنگی خدمات سفر  در شهرستان اظهار داشت: در سال جاري فرصت مغتنمي است تا هماهنگي ها و اقدامات لازم در زمينه پيشبرد برنامه ها داشته باشيم.

فرماندار يزد با بيان اينكه اين جلسات به صورت مستمر تا آستانه عيد نوروز ادامه خواهد داشت افزود: به لطف خدا و با همكاري و تعامل دستگاههاي اجرايي در نوروز 94 شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تري و مسافران نوروزي خواهيم بود.

وي با اشاره به اينكه بالغ بر 60 درصد فعاليتهاي ستاد هماهنگي خدمات سفر مربوط به شهرداري ها مي شود خاطر نشان كرد: نمود پيدا كردن بسياري از خدمات منوط به عملكرد شهرداري و سازمانهاي تابعه به آن است.

رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر  شهرستان يزد با تأكيد به اينكه شهرداري نقش مهمي را در انتقال فرهنگ يزد و يزدي به ميهمانان نوروزي مي تواند داشته باشد تصريح كرد: شهرداري شرايطي را فراهم كند تا انسجام و نظم شهري بيش از پيش بر شهر حاكم باشد.

شاكري شمسي خواستار اختصاص چند پارك جهت چادرزني مسافران نوروزي شد و افزود: مي توان با فراهم نمودن امكانات خدماتي - رفاهي و همچنين برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي ، نمايشگاه هاي كتاب و ... زمينه آسايش مسافران را فراهم كرد.

توجه ويژه به ورودي هاي شهر، رسيدگي به سيما و منظر شهر،‌ برخورداري پارك هاي محل استراحت مسافرين به اينترنت و شارژ تلفن همراه، ايجاد ايستگاه هاي عرضه پروتئين و ميوه و تره بار  از مهمترين مواردي بود كه فرماندار يزد در ادامه برآن تأكيد كرد.

در اين جلسه رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر و معاون خدمات شهري شهرداري گزارشي از اقدامات انجام شده در خصوص پذيرايي از مسافران نوروزي ارائه نمودند.