زمان : 01 Dey 1393 - 22:19
شناسه : 97656
بازدید : 12949
برگزاری جلسه هم اندیشی چگونگی فضاسازی شهر در ایام دهه فجر برگزاری جلسه هم اندیشی برگزاری جلسه هم اندیشی چگونگی فضاسازی شهر در ایام دهه فجر

    با حضور نماینده شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری شهرداری یزد و مدیران عامل سازمانهای مرتبط، در خصوص آذین بندی شهر در ایام ا... دهه فجر و آماده سازی فضاهای تبلیغاتی تصمیم گیری شد.

    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد، موضوع آذین بندی مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن و نظافت این مسیر، در جلسه هم اندیشی فضاسازی شهر در ایام دهه مبارک فجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در محل سالن جلسات شهرداری مرکز و با حضور دکتر کاشفی زاده نماینده شورای اسلامی شهر، مهندس امین مقدم معاون خدمات شهری شهرداری و مدیران عامل سازمانهای پارکها، رفاهی تفریحی و فرهنگی ورزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری برگزار شد، برآماده سازی فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تأکید و در خصوص چگونگی در اختیار گذاشتن تابلوها تصمیم گیری به عمل آمد.

نصب پرچم و پارچه های الوان ، استقرار خودروهای آتش نشانی در مسیر راهپیمایی ، اختصاص 40 پایه استند برای نصب بنر با موضوع دهه فجر برای متقاضیان، ایجاد ایستگاه نقاشی و توزیع بسته های فرهنگی بین مردم از جمله تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه می باشد.