زمان : 28 Dey 1393 - 14:45
شناسه : 98770
بازدید : 3082
بازدید معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق بازدید معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از واحد بافق معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور ۴ ساعته در واحد دانشگاهی بافق از امکانات و تاسیسات این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر معصومه طباطبایی و هیات همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی بافق با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه به روان شهدا، ادای احترام و سپس با حضور در مسجد دانشگاه، ساختمان استادسرا، سلف سرویس و خوابگاه‌های دانشجویی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای استادان و دانشجویان دیدن کرد.

وی با حضور در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق از نزدیک با فعالیت‌های هنری دانشجویان در زمینه منبت و مشبک‌کاری و نقاشی آشنا شد و پس از آن به ساختمان پژوهشی واحد رفته و از کتابخانه و آزمایشگاه‌ها و مرکز کارآفرینی را بازدید کرد.

طباطبایی در ادامه از امکانات تالار آفرینش واحد بافق و سالن‌های ورزشی دیدن کرده و از نزدیک در جریان اجرای پروژه پرورش ماهی و نخیلات این دانشگاه قرار گرفت.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد بعد از این بازدید با حضور در جمع استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی با ابراز خرسندی و رضایتمندی از امکانات ایجادشده در واحد بافق، انجام طرح‌های دانش‌بنیان و پژوهش‌محور را اولویت کار دانست و مسیر سیاست‌های آینده دانشگاه آزاد را کاستن از اتکا به درآمد‌های ناشی از شهریه دانشجویان ذکر کرد.

در این دیدار حکم تمدید دوره ریاست حسینعلی لازمی به وی تقدیم و با تشکر از مسعود اخیگان، سید محسن میربافقی به عنوان مسئول گزینش واحد منصوب شد.