زمان : 30 Dey 1393 - 08:54
شناسه : 98920
بازدید : 4348
پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام محمدعلی الله دادی پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام محمدعلی الله دادی استاندار يزد با صدور پيامي شهادت را هنر مردان خدا دانست و شهادت سردار رشید اسلام "محمدعلی الله دادی" را تبريك و تسليت گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد" سيد محمد مير محمدي" با اشاره به مقام و منزلت شهادت كه جاي تبريك و تهنيت دارد گفت: متاسفم كه گرفتن چنين رادمردان سلحشوري در جوامع اسلامي از اهداف استكبار جهاني است و مارا در فرقت جانگدازشان رها مي كنند.
متن كامل پيام به شرح ذيل است:
«وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
     خبر شهادت سرباز سرافراز و پاكباز اسلام سردار الله دادي فرمانده سابق تيپ پيروز الغدير استان يزد در حمله تروريستي صهيونيسم جهاني موجي از بيداري و مجاهدت در پي خواهد داشت. گرچه مقام و منزلت شهادت جاي تبريك و تهنيت دارد اما متاسفم كه گرفتن چنين رادمردان سلحشوري در جوامع اسلامي از اهداف استكبار جهاني است و مارا در فرقت جانگدازشان رها مي كنند.
شهادت، هنرمردان خداست و بي شك اين مرتبت هديه خداي خوبي ها و عاشقان عرصه اخلاص، صداقت و جهاد است.
از خداوند براي خانواده اين شهيد بزرگوار صبوري و براي روح بلند او تعالي و علو درجات رحماني آرزو مي كنم و فقدان اين فرمانده گرانقدر اسلام را به رهبر معظم انقلاب اسلامي و ملت شريف ايران و كليه برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بويژه سپاه الغدير يزد تبريك و تسليت مي گويم.
سيد محمد ميرمحمدي
استاندار يزد