زمان : 09 Bahman 1393 - 19:02
شناسه : 99313
بازدید : 3822
 رئیس فدراسیون والیبال از آکادمی والیبال یزد بازدید کرد رئیس فدراسیون والیبال از آکادمی والیبال یزد بازدید کرد

رئیس فدراسیون والیبال در جریان برنامه های سفر یکروزه خود به استان یزد،از آکادمی والیبال برتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیتهای این مرکز ورزشی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشور در سفر به یزد به همراه عباسعلی رضایی رئیس و سالاری دبیر هیئت والیبال استان و مهدی پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق از آکادمی والیبال برتر یزد بازدید بعمل آورد.

رئیس فدراسیون والیبال در جمع نوجوانان و جوانان این آکادمی،اظهار داشت: کسانی که اکنون در سطح ملی کار می کنند، مانند اکثر شما در کانونها و آموزشگاه ها والیبال بازی می کردند.

داورزنی افزود: اگر اراده کنید به جایی برسید، حتما می رسید. باید تواناییهای خود را باور داشته باشید و از فرصتها استفاده کنید تا به نتیجه برسید.

وی ادامه داد: والیبال در کشور ما به برندی تبدیل شده که مورد توجه خانواده هاست و رفته رفته می توان ایران را با والیبالش در سطح دنیا معرفی نمود.

رئیس فدراسیون والیبال خطاب به هنرجویان آکادمی والیبال یزد گفت : فرهاد قائمی،سعید معروف،میلاد عبادی پور و… ملی پوشانی هستند که مثل شما در طرح استعدادیابی قرار گرفته و به اینجا رسیده اند و قطعا شما نیز می توانید در جایگاه آنها قرار بگیرید و ما نیز هرگونه حمایتی را برای موفقیت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم انجام خواهیم داد.