زمان : 22 Bahman 1393 - 14:19
شناسه : 99974
بازدید : 1317
فعاليت هاي پژوهشي توزيع برق با همكاري جهاد دانشگاهي گسترش مي يابد فعاليت هاي پژوهشي توزيع برق با همكاري جهاد دانشگاهي گسترش مي يابد

شركت توزيع نيروي برق استان يزد به منظور تقويت  وگسترش فعاليت هاي تخصصي و پژوهشي ، با سازمان جهاد دانشگاهي،  تفاهم نامه همكاري امضاء كرد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدرضا صحتي، مديرعامل اين شركت با اشاره به اينكه توزيع برق ، به عنوان يك شركت خدمات رسان ، در حوزه فعاليت هاي كاربري ، پژوهشي و دانشگاهي اقدامات شاخصي را در كارنامه خود برجاي گذاشته است يادآور شد: پروژه هاي تحقيقاتي متنوع و كاربردي زيادي باهمكاري دانشگاههاي يزد تصويب و برخي از آنها تجاري شده است.

 وي با تاكيد بر ارتباط دوسويه صنعت برق و دانشگاه اظهار داشت: هدف از برقراري تفاهم نامه با سازمان جهاد دانشگاهي تقويت توان علمي ، فني و فرهنگي و برقراري تعامل موثر با دانشگاه براي رسيدن به اهداف صنعت برق است.

 صحتي به تصويب و عملياتي شدن پروژه هاي اينترشيپ با همكاري دانشگاه يزد اشاره داشت و گفت : انجام طرح هاي مطالعاتي و تحقيقاتي ، ارائه خدمات تخصصي و توليد دانش ، نيازسنجي پژوهشي براي رفع موانع و مشكلات و مشاركت در بخش هاي پژوهشي از اهداف ما به شمار مي رود.

 اين مقام مسئول در صنعت برق همكاري در زمينه تاليف و انتشار كتب و نشريات پژوهشي و ترويجي و تجاري سازي يافته هاي پژوهشي را از ديگر اهداف اين تفاهم نامه برشمرد.