یزدفردا :جمال الدین عزیزی شهردار یزد در جلسه پاسداشت سالروز فتح خرمشهر در که صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد برگزار می شدبا گرامیداشت این روز عدم توجه به شهر خرمشهر را نکوهش کرد .

وی دراین مراسم که با حضور سردار فتوحی فرمانده سابق تیپ الغدیر و سپاه یزد برگزار می شد افزود:اگر تمام هزینه های گرامیداشت فتح خرمشهر را خرج خرمشهر می کردیم جا داشت شهری بهتر از وضعیت موجود داشتیم . .

شهردار یزد با اشاره به اینکه خرمشهر تنها یکی است و نماد مقاومت مردم ایران است و باید همه ایران برای رونق و آبادانی خرمشهر  هزینه کنند .

مهندس عزیزی شهردار یزد در ادامه با ارائه پیشنهادی که البته در بدو طرح آن به خام بودن آن اشاره کرد، افزود:اگر تمام شهر های ایران به ازاء هر شهروند مبلغی در حد 1000 تومان یا بیشتر سالانه برای آبادانی خرمشهر اختصاص دهند قطعا پس از چندین سال خرمشهر به عنوان یک شهر الگو در خواهد آمد و در این زمینه شهر یزد و شورای شهر یزد می تواند پیش قدم و طرحی را آماده و به شورای عالی استانها ارائه دهد .تا یک شهر ماندگار و نماد مقاومت سازیم که برای جهان الگو باشد.

مهندس عزیزی  در ادامه با اشاره به حضور سردار فتوحی خواست ایشان یا تصدیق تا تصحیح کنند.

لازم به ذکر است سردار فتوحی در پایان همین مراسم موقع تجلیل از خانواده های شهدا طرح شهردار یزد را طرحی عالی و ستودنی دانست و تایید کرد .

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا