جلسه هم اندیشی اعضا جوانان هلال احمر شهرستان تفت با حضوررئییس  و کارشناس امور جوانان هلال احمر شهرستان جهت ایام و پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان برگزار شد.

 جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی جهت استقبال هرچه بهتر از مسافرین نوروزی به این شهرستان اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : این نشست با هدف بررسی راهکارها و پیشنهادات برای پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان تفت با حضور مسئول امور جوانان شهرستان و عوامل اجرایی و اعضا جوانان خواهر و برادر برگزار شد.

وی عنوان کرد : سر تیم های پست های ایمنی و سلامت نوروزی این شهرستان در دوره آموزش سر تیم ها که بمدت دور روز در تهران برگزار شد شرکت و آموزش های لازم را جهت هرچه بهتر شدن این طرح ملی را فرا گرفته اند و هم اکنون در شهرستان آموزش های خود را برا ی اعضا پست های ایمنی و سلامت مسلفرین گذاشته تا بتوانند این طرح را با موفقیت پشت سر گذاشته و خاطرات خوبی را برای مسافرین نوروزی به جا بگذارند.

کهدویی اضافه کرد : در این شهرستان دو پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی و خروجی شهرستان برپا و همچنین یک پست در ورودی دهشیر که در مسیر شیراز هست برپا شده که درآن بیش از 60 عضو جوان (25 خواهر ، 35 برادر) در آن حضور تا بتوانند خدمات مفیدی را به مسافرین و عموم مردم بدهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا