فرماندار تفت در بازديد از برخي واحدهاي توليدي و معدني، بر نقش كارگران خدوم و پرتلاش در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل" تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه اين بازديدها كه امام جمعه تفت و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان نيز حضور داشتند ، با تبريك پيشاپيش روز جهاني كارگر گفت: چرخه توليد كشور، نيازمند كارگران خدومي است كه با جان و دل در مسير تعالي و اعتلاي توليد ملي مي‌كوشند و اميد را به بخشهاي مختلف اقتصادي اهداء مي‌نمايند.

فرماندار تفت با بيان اين كه عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي، تنها در سايه تلاش و اميد كارگران ميسر است ادامه داد: يكي از مهم ترين عرصه ها براي تحقق اقتصاد مقاومتي، واحدهاي بزرگ و كوچك صنعتي و توليدي هستند كه مي توانند در خود اتكايي ملي نقش عمده اي داشته باشند.

وي با تجليل از تلاش كارآفرينان ادامه داد: كارآفريني اقدامي مقدس و ارزشمند است كه در توليد ثروت ملي و ايجاد اشتغال براي جامعه موثر مي باشد و اين حركت، حقيقتا اقدامي خداپسندانه و لايق تجليل و تكريم است.

زارع با تاكيد بر اهميت توجه به نيازهاي معيشتي كرگران و رفع مشكلات واحدهاي توليد گفت: سرنوشت كارگران و كارفرمايان به يكديگر پيوند خورده است و هر گاه كه توليد رونق گيرد هم كارگران و هم كارفرمايان منتفع خواهند شد لذا همه بايد با هدلي و همزباني در مسير حمايت از توليد ملي بكوشيم.

يادآور مي شود 12 ارديبهشت ماه هر سال به عنوان روز جهاني كار و كارگر نامگذاري شده است.   










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا