فرماندار تفت در نشست تکریم و معارفه رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تفت، از نقش و خدمات ارزنده و خداپسندانه این نهاد مقدس در خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست که در محل فرمانداری تفت برگزار شد فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را گرامی داشت و برای همگان در راستای بهره‌گیری از فیوضات عظیم معنوی این ماه عزیز آرزوی توفیق کرد.

فرماندار تفت با اشاره به اجر عظیم معنوی خدمت رسانی به مردم مستضعف و آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت: فرصت خدمت‌رسانی به طبقه محروم جامعه، نعمتی ارزشمند و الهی است که باید از طریق کمک بی‌شائبه و خدمت شبانه‌روزی به این عزیزان که حقیقتا ولی نعتمان ما هستند، شکر گذار این نعمت بود.

زارع با اشاره به خدمات عظیم کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: کمیته امداد، یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان(ره) است و تحقق بخشی از مهم‌ترین اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی که همانا خدمت خالصانه و بی‌منت به محرومان است را بر عهده گرفته است و این ماموریتی خطیر و در عین حال خداپسندانه و دارای اجر عظیم است.

فرماندار تفت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" افزود: سیاست‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در راستای توانمندسازی قشر آسیب‌پذیر، گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلقی می‌شود که امیدواریم این سیاستها با قدرت ادامه‌ یابد.

زارع ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، به توانمندسازی و اشتغال قشر ضعیف جامعه کمک کرده و آنان را در شرایط بهتری از نظر رفاهی قرار خواهد داد لذا کمیته امداد، خود باید از پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاشهای "علیزاده"، برای "محمدحسن وراثی" رییس جدید کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تفت آرزوی توفیق و بهروزی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا