فرماندار تفت با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این پیام با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس آورده است: حضور باعظمت و پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی و همایش عظیم روز قدس، بهترین تجلی‌گاه وحدت مسلمین در دفاع از حقوق مردم شریف فلسطین و ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب وغارتگر صهیونیستی است.  

فرماندار تفت پیام راهپیمایی روز جهانی قدس را مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و زیاده خواهان عنوان کرده و افزوده است: حضور ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی و سایر ملل آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس بر تقویت روحیه مقاومت و ایثارگری مردم مظلوم فلسطین تاثیر بسزایی داشته و آنان را در مسیر جهادی شان در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی راسخ تر می سازد.

وی با اشاره به جنایت های روز افزون رژیم جعلی اسرائیل آورده است: خیانت، خباثت و جنایت های رژیم صهیونیستی، تنفر هر انسان آزادیخواه را برانگیخته و او را در مسیر دفاع از مردم مظلوم، نجیب و مسلمان فلسطین ثابت قدم می سازد چرا که این رژیم سفاک، حتی از کشتار کودکان بی پناه نیز دریغ نمی کند که انشاا.. با تحقق وعده الهی، بزودی به ورطه نابودی کشیده خواهد شد.

زارع در پایان این پیام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی، از حضور گسترده مردم عزیز و روزه‌دار شهرستان تفت در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرده و ادامه داده است: حضور باشکوه مردم غیور شهرستان تفت همگام با سایر مردم در سراسر کشور نشان از بینش و بصیرت بالای این مردم سختکوش است که همواره پاسدار آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا