فرماندار تفت با تبریک حلول ماه مبارک رجب، با اشاره به ویژگی ها و قابلیت های شهرستان تفت، از تشکیل کارگروههای ویژه برای مدیریت و رصد دقیق فعالیت های دستگاههای اجرایی تفت در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

"محمود زارع رشکوییه" در این گفتگوی اختصاصی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به عنوان " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی، راه قطعی و نهایی برای نجات اقتصاد کشور است و دولت تدبیر و امید نیز برنامه‌های مشخصی را برای تحقق این مهم چه در سطح کلان و چه در سطح استانها و شهرستانها تدوین کرده است.

فرماندار تفت با اشاره به قابلیتهای بالای شهرستان تفت در حوزه های مختلف اقتصادی، آن را دارای پتانسیل های ارزشمند برای تبدیل شدن به نمونه‌ای در اجرای درست سیاستهای اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد و گفت: در همین رابطه، مدیران شهرستان تفت مکلف شده اند تا با بررسی دقیق شرایط موجود، نسبت به ارائه اصلی ترین برنامه های خود با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال 95 اقدام کنند.

زارع ادامه داد: کارگروههای ویژه ای در این رابطه در فرمانداری تفت تشکیل و با بررسی برنامه های مدیران دستگاههای مختلف، میزان تحقق آن را گزارش خواهند کرد. وی بر اطلاع رسانی مستقیم و شفاف برای نظارت بر نحوه تحقق برنامه های دستگاههای اجرایی در سال 95 تاکید کرد و گفت: مقرر شده است تا نمایندگان رسانه‌های خبری شهرستان در جلسات کارگاروهها و حضور یافته و گزارش اقدامات و فعالیت های این کارگروهها را به افکار عمومی ارائه کنند.

وی بر اهمیت ارائه نتایج روشن و مشخص از اجرای برنامه های پیشنهادی در سطح شهرستان تا پایان سال تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم شاهد نتایج روشن و مثبتی در این رابطه در سطح شهرستان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا