فرماندار تفت در نشستي كه در محل فرمانداري تفت و پيرامون مباحث مرتبط با داروخانه شبانه‌روزي تفت و توسعه آن برگزار شد، بر حمايت مديريت ارشد شهرستان براي كمك به اعتلاي عرصه‌هاي بهداشتي و درماني تفت تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين نشست كه رييس بيمارستان شهيد آيت ا... بهشتي(ره)، عضو شوراي اسلامي شهر تفت و سرمايه‌گذار داروخانه شبانه‌روزي حضور داشتند با اشاره به اقدامات گسترده و تحول آفرين دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: كاهش هزينه و دغدغه هاي مردم در عرصه درمان، توسعه و تجهيز مراكز درماني روستايي، افزايش پوشش بيمه اي داروها، توجه به توسعه هتلينگ بيمارستانها و ... از جمله اقدامات مهمي است كه طي سالهاي گذشته در بخش سلامت رخ داده است كه بايد مزاياي بسيار آن براي مردم تشريح و تبيين شود.

فرماندار تفت اجرای موفق نظام تحول سلامت را از دستاوردهای مهم و ارزشمند در حوزه درمان ارزيابي كرد که رضایت مردم را به همراه داشته و سطح خدمت رسانی در بخش سلامت را به ویژه در مراکز دولتی به نحو چشمگیری ارتقاء داده است.       

وي با اشاره به اين كه اجراي نظام تحول سلامت، گام مهمي در جهت اجراي سياست‌هان كلان ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در حوزه بهداشت و درمان است تاكيد كرد: هفته دولت فرصت ارزشمندي است تا متوليان حوزه بهداشت و درمان به درستي به تبيين دستاوردهاي عظيم دولت در اجراي تحول تحول سلامت بپردازند.

فرماندار تفت در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به راه اندازي داروخانه شبانه‌روزي در تفت، آن را يكي از خواسته‌هاي ديرينه و بحق مردم شريف تفت ارزيابي كرد و گفت: خوشبختانه با مشاركت بخش خصوصي و حمايت خوب مركز بهداشت و درمان تفت و همكاري بيمارستان شهيد بهشتي(ره) شاهد تحقق اين خواسته مردم عزيز بوديم كه پس از سالها انتظار به نتيجه رسيده است.

عالي‌ترين مقام دولت تدبير و اميد در شهرستان تفت از افتتاح رسمي اين داروخانه در هفته دولت خبر داد و گفت: هماهنگي‌هايي صورت گرفته است تا بزودي با همكاري بخش خصوصي و حمايت متوليان عرصه سلامت استان و شهرستان شاهد احداث ساختمان جديد داروخانه شبانه‌روزي و توسعه آن باشيم كه اميدواريم به زودي محقق گردد.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد. 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا