یزدفردا- به گزارش روابط عمومي بخشداري گاريزات كهدوئيه جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر بخش گاريزات با حضور اعضاء این ستاد در محل سالن اجتماعات بخشداري برگزار گرديد.

حاج حيدري,  بخشدار گاريزات در این جلسه گفت: انقلابی که در سال ۴۲ با رهبری امام آغاز شد با تقدیم هزاران شهید در سال ۵۷ به ثمر رسید. بخشدار گاريزات درادامه اظهار داشت: بعد از انقلاب دشمن تلاش زیادی کرد که نظام جمهوری  اسلامی را به روش های متعدد تضعیف کند اما راه امام تداوم یافت و مردم همواره نشان دادند به پای نظام ایستاده اند. وی همچنین به این نکته اشاره کرد ما وظیفه داریم ارزشهای انقلاب را به نسل های بعد انتقال دهیم ، همه ما در مقابل مردم و نظام اسلامی مسئول هستیم که عملکرد نظام و دولت را به خوبی تبیین کنیم.

بخشدار گاريزات افزود: تمامی فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی و جشن های دهه فجر باید با همکاری و مشارکت مردم درمناطق روستایی انجام گیرد و در این خصوص شاهد تعامل و همدلی همگان باشیم .

در ادامه جلسه ضمن شرح وظایف اعضا، حاضران به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات پیرامون هر چه بهتر برگزار شدن مراسم های این ایام پرداختند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا