با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهره برداری همزمان از 70 پروژه هفته دولت در شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، با حضور "علی عزالدینی" و هیات همراه اولین داروخانه شبانه روزی تفت به بهره برداری رسید. این داروخانه در راستای تسهیل دسترسی مردم به دارو در طول شبانه روز با اعتباری بالغ بر 3000 میلیون ریال گشایش یافته است.

افتتاح هتلینگ بخش داخلی بیمارستان شهید آیت ا... بهشتی(ره) از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور معاون استاندار و فرماندار تفت به بره برداری رسید. این بخش با اعتباری بالغ بر 8000 میلیون ریال راه اندازی شده است و سطح خدمت رسانی به مردم شریف را در این مرکز درمانی ارتقاء می بخشد.

افتتاح رسمی کارخانه ترمه هاشمیه از دیگر پروژه هایی بود که با حضور مسئولان در هفته دولت به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر 20000 میلیون ریال راه اندازی شده است.

یادآور می شود در هفته دولت، امسال چهار واحد تولیدی بطری سجودی، ظروف یکبار مصرف گلستانی، ترمه هاشمیه و ظروف یکبار مصرف قادری با اشتغالزایی مستقیم 100 نفر رسما به بهره برداری می‌رسد.

کلنگ‌زنی تصفیه خانه شهرک صنعتی تفت 1 با پیش بینی اعتبار 42000 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که با حضور معاون استاندار یزد در تفت آغاز شد.

افتتاح کتابخانه عمومی شهدای بنادکوک با اعتبار 2000 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخانه در بخش روستایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  به بهره برداری می‌رسد

بازدید از سایت بنیاد خیریه نوآوران سلامت در نیر از دیگر برنامه های سفر عزت الدینی در هفته دولت به شهرستان تفت است.

بنیاد نورآوران سلامت یک مجموعه خیریه است که در مناطق مختلف کشور و بیشتر مناطق روستایی حاضر و در طول سه ماه در زمینه های چشم پزشکی و دندان پزشکی خدماتی به صورت رایگان ارائه می دهند. این طرح  تا 30 مهر ادامه خواهد داشت و خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی بصورت رایگان به مردم عزیز ارائه می گردد.

افتتاح پروژه آسفالت و تعریض ورودی سنگ دراز با اعتبار 2000 میلیون ریال، افتتاح روشنایی بلوار حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) بخ با اعتبار 700 میلیون ریال، افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر محمدآباد با اعتبار 5000 میلیون ریال، افتتاح بلوار ورودی علی آباد با اعتبار 3900 میلیون ریال، گازرسانی به روستاهای فخرآباد، دشت آباد و احمدآباد با اعتبار 6500 میلیون ریال و همچنین بهره برداری از آبیاری کم فشار و تحت فشار دهشیر با اعتبار 1000 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری می رسد.

حضور در گلزار شهدای والامقام فخرآباد و ادای احترام مسئولان عالی استان و شهرستان به مقام شامخ این سروهای آزادی و کرامت از دیگر برنامه های این سفر است.  

گزارش تصویری این سفر متعاقبا ارسال خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا