دومین نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تفت در سال جاری به ریاست فرماندار و با حضور معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه یزد، حراست سازمان برنامه و بودجه، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و معاون فرماندار، بخشداران شهرستان و مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری تفت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست با آرزوی قبولی عزاداری همگان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، از شور و شعور حسینی مردم شریف شهرستان تفت در برگزاری مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران ایشان تجلیل کرد.

فرماندار تفت با اشاره به رویکرد نشست برنامه ریزی شهرستان گفت: نشست امروز با رویکرد بررسی مباحث مرتبط با اعتبارات شهرستان تفت تشکیل شده است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، شاهد توسعه و تعالی بیشتر شهرستان باشیم.

زارع با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تامین اعتبارات لازم در راستای پیشرفت شهرستان تفت ادامه داد: مدیریت ارشد شهرستان تفت از طریق نشستهای مختلف در تهران، استان و شهرستان و با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی تلاش نموده است خلاء کمبود اعتبارات را از محل اعتبارات متمرکز در دستگاههای مختف اجرایی و وزارتخانه ها جبران نماید که خوشبختانه نتایج خوبی نیز در این رابطه عاید شهرستان تفت شده است.

وی با قدردانی از تلاش های صادقانه و صمیمانه سازمان برنامه و بودجه استان یزد در تخصیص اعتبارات استانی ادامه داد: خوشبختانه با تلاشهای صورت گرفته، شاخص اعتباری شهرستان تفت در سالهای اخیر به نحوی بوده است که حقوق مردم شریف شهرستان تفت به درستی تامین شود و از این بابت خدا را شاکریم.

فرماندار تفت افزود: شهرستان تفت به دلیل کثرت آبادیها و روستاها و تعداد پروژه های زیاد و همچنین جمعیت شناور در ایام مختلف سال به دلیل برخورداری از نواحی ییلاقی، باید در حوزه اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تلاش مجددانه بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات ادامه داد: مدیران باید با اطلاع دقیق از ظرفیت های قانون بودجه در بخش های مختلف برای جذب اعتبارات مورد نیاز تلاش کنند و با همت والای خویش، همچون گذشته، نقش مهم خود را در راستای توسعه و آبادانی شهرستان ایفا نمایند.

فرماندار مردم شهرستان تفت را مردمی قدردان و عزیز برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان تفت تلاش بی وقفه مسئولان و خادمان خویش را می بینند و درک می کنند و مسئولان نیز با بهره گیری از فرصت طلایی همیاری و حمایت مردم ، در مسیر توسعه روز افزون این خطه عزیز ایران اسلامی بیش از پیش می کوشند.

در ادامه این نشست معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه بودجه یزد نیز به ارائه گزارشی از نحوه تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و سایر اعتبارات شهرستان تفت پرداخت.

سپس برخی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا