نشست شورای سلامت شهرستان تفت به ریاست معاون فرماندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی" در حاشیه برگزاری این مراسم با تبریک اعیاد خجسته ماه رجب، بررسی سند تحول سلامت را از مهم ترین برنامه های این نشست ارزیابی کرد و گفت: یکی از ضرورتها برای رسیدن به نتیجه مطلوب و ارتقای سطح سلامت و درمان در جامعه, حرکت بر مبنای برنامه ریزی دقیق و توجه به اسناد بلا دستی است.

معاون فرماندار تفت ادامه داد: سند تحول سلامت یکی از اسناد مهم و حائز اهمیت است که توجه به محورها و مفاد آن در سیاستگذاری ها در حوزه سلامت ضروری و سودمند خواهد بود.

وی با اشاره به اتفاق مثبت و چشمگیر در مسیر ارتقای سطح بهداشت و درمان و کاهش هزینه های درمان در دولت تدبیر و امید گفت: خوشبختانه با اجرای این طرح در دولت، شاهد ارتقای سطح خدمت رسانی در مراکز درمانی هستیم و با کاهش هزینه های درمان، رضایتمندی مردم شریف از این مسئله مشهود است.

وی افزود: هر آنچه به مردم عزیز و شریف در حوزه سلامت و بهداشت و درمان خدمت شود باز هم کم است و همه متولیان باید با تلاشی مجدانه دغدغه های مردم در این بخش حساس و خطیر را کاهش دهند.

دهقانی بررسی وضعیت نگهداری دامها در مناطق شهری و روستایی و ضرورت توجه به مسائل بهداشتی در این رابطه را از دیگر برنامه های شورای سلامت شهرستان تفت برشمرد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا