این فیلم داستان پیرمردی بنام سید امیر را روایت می کند که در خانه سالمندان مستقر می شود و با حضور او در آنجا با ماجراهایی روبرو شده و مسائلي برایش رقم می خورد .

در این فیلم داستانی محمد رسول شجاعی در نقش سید امیر بازی می کند و آقایان : اصفر چوبینه ؛ سید ولی عرب زاده ؛ مجید رضا دهقانی ؛ سجاد شاهدی ؛ محمد حسن فلاح ؛ حسن خانی؛ علی اکبر شجاعی ؛ علیرضا انصاری ؛ ابراهیم فلاح ؛ محمد امین دهقانی و .....
خانم ها : ثریا شهبازيان ؛ رضيه انصاری ؛ کوثر کهدويي ؛ الهه نظریان و ... در این پروژه او را همراهی می کنند .
شجاعی به همراه مهندس مجید رضا دهقاني تفتي تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند و سجاد شاهدي باغ خندان دستیار اول و برنامه ریز و آقای جلیل صالحی فر نیز مدیر تصویر برداری این فیلم را انجام می دهند .
دیگر عوامل فیلم داستانی بلند راه امید : نجمه تفتي ؛ منشی صحنه / احسان شجاعی ؛ مدیر تولید / طراح گریم ؛ محمد مهدی هدایتي / صدابردار ؛ پدرام فلاح / عکس و تصویر برداری پشت صحنه ؛ صادق درخشی و .....
فیلم داستانی ؛ راه امید ؛ با همت و همراهي هنرمندان تفتي از دوم اردیبهشت در شهر تفت کلید خواهد خورد .

محمد رسول شجاعی تفتی؛ متولد 1340 و دارای لیسانس هنرهای نمایشی و یکی از جانبازان پر افتخار دوران دفاع مقدس بوده است که در حال حاضر بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی به تازگی تئاتر تنهای تنها در شهرستان اردکان به روی صحنه برده است که با استقبال زیادی مواجه گشته است.

از جمله آثار این کارگردان چاپ کتاب مجموعه فیلم‌نامه‌های دفاع مقدس که در شش فیلم‌نامه به نام‌های تا شقایق هست، پای چپ من، یادگاری، رز ارغوانی اهالی پرواز و پروانه که در 78 صفحه در قطع رقعی در پاییز 1390 به تیتراژ 1500  نسخه انتشار یافته است. 

از ديگر آثار او فیلم مستند " علاقه بند کویر " در جشنواره فیلم "روحانی در قاب سینما"  نگاهی به زندگی و فعالیت آیت‌الله سید محمدعلی علاقه‌ بند در استان یزد دارد و فیلم کوتاه انیمیشنی به نام "فرستاده " که در نخستین جشنواره فیلم کوتاه، غیر حرفه ای و فیلمنامه ایثار شرکت داده شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا