نويسنده و كارگردان فيلم سينمايي راه اميد از اكران عمومي اين فيلم در سينما ديدار شهرستان تفت خبر داد.

محمد رسول شجاعي تفتي نويسنده و كارگردان فيلم سينمايي راه اميد در مصاحبه با خبرنگار يزدفردا گفت : از تاريخ 21تيرماه 95 اين فيلم هر روز ساعت 18 در سينما ديدار شهرستان تفت اكران خواهد شد و از عموم مردم استان دعوت نمود از اين فيلم كه تمام عوامل و بازيگران آن از شهرستان تفت هستند ديدن نمايند.

وي در بخش ديگر از سخنان خود گفت : این فیلم داستان پیرمردی بنام سید امیر را روایت می کند که در خانه سالمندان مستقر می شود و با حضور او در آنجا با ماجراهایی روبرو شده و مسائلي برایش رقم می خورد .

بازيگر سريال مردان آنجلس در پايان از امام جمعه و فرماندار شهرستان و كليه كساني كه در اين فيلم به نوعي همكاري نموده اند تشكر و قدرداني نمود.

لازم به ذكر است در این فیلم داستانی محمد رسول شجاعی در نقش سید امیر بازی می کند و آقایان : اصغر چوبینه ؛ سید ولی عرب زاده ؛ مجید رضا دهقانی ؛ سجاد شاهدی ؛ محمد حسن فلاح ؛ محمد حسن خانی؛ علی اکبر شجاعی ؛ علیرضا انصاری ؛ ابراهیم فلاح ؛ محمد امین دهقانی وخانم ها : ثریا شهبازيان ؛ رضيه انصاری ؛ کوثر کهدويي ؛ الهه نظریان و ... در این پروژه او را همراهی می کنند .

شجاعی به همراه مجید رضا دهقانی تفتی تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارند و سجاد شاهدي باغ خندان دستیار اول و برنامه ریز و جلیل صالحی فر نیز مدیر تصویر برداری این فیلم را انجام می دهند .

از دیگر عوامل فیلم : نجمه تفتی ؛ منشی صحنه / احسان شجاعی ؛ مدیر تولید / طراح گریم ؛ محمد مهدی هدایتي / طراح صحنه و لباس ؛ زهرا شجاعی / صدابردار ؛ پدرام فلاح / عکس و تصویر برداری پشت صحنه ؛ محمد صادق درخشی مي‌توان نام برد.
فیلم داستانی ؛ راه امید ؛ با همت و همراهی هنرمندان تفتی به کارگردانی محمد رسول شجاعی تفتی دوم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر تفت مقابل دوربین رفت و سكانس هايي از آن در موسسه نيكوكاري فاطمه الزهرا، دانشگاه آزاد اسلامي واحد تفت تصويربرداري شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا