دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نمایشگاه توانمندیهای روستائیان با شعار "روستای نمونه، اقتصاد مقاومتی، توسعه پایدار" با حضور بخشدار مرکزی تفت، مسئولین ادارات مربوطه و دهیاران مراکز دهستانها، در محل بخشداری مرکزی تفت تشکیل شد.

دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نمایشگاه توانمندیهای روستائیان با شعار "روستای نمونه، اقتصاد مقاومتی، توسعه  پایدار" با حضور بخشدار مرکزی تفت، مسئولین ادارات مربوطه و دهیاران مراکز دهستانها، در محل بخشداری مرکزی تفت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، دراین جلسه بخشدارمرکزی تفت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : معرفی توانمندیها و جاذبه های روستاها مصداق بارز توان افزایی و تقویت بنیه مالی روستائیان در جهت ایجاد اقتصاد پویا و مقاوم در روستاها می باشد.

در ادامه جلسه بخشدار مرکزی تفت ضمن مرور مصوبات صورتجلسه گذشته، مواردی که باید برنامه ریزی مقدماتی و هماهنگی بین ادارات روی آنها صورت گیرد و وظایف هر دستگاه و دهیاری را بر شمرد و به بحث و بررسی آنها پرداخت و هركدام از مديران ادارات و دهیاران مدعو نیز به بيان طرح ها، پیشنهادات و برنامه های خود در رابطه با برگزاري شايسته نمايشگاه توانمنديهاي روستائیان و معرفي هر چه بهتر روستاها و توانمندیها و ظرفیتهای آنها به جامعه هدف پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا